Eetdagboek #2

Opnieuw een week voorbij, tijd voor het 2de eetdagboek. Er stonden weer heel wat lekkere dingen bij ons op het menu. Zondag vergat ik jammer genoeg een foto te maken, maar ik probeer met de beschrijving dit goed te maken…

Maandag
Kalkoenlapje met tomaat en parmezaankorst, quinoa en gegrilde aubergine

img_30131

Dinsdag
Barbecue: Rauwkost, aardappel gevuld met cheddar, zure room en augurk, gegrilde aubergines met yoghurtdip & lamsvlees

img_30261

Woensdag
Koude schotel: Rauwkost, beenham, garnalen en perzik met tonijn
Dit aten we trouwens bij mijn ouders

img_30281

Donderdag
Pasta pesto, kip, gestoofde groenten & rucola

img_30321

Vrijdag
Wraps met gemarineerde rundsreepjes en rauwkost.
Ik had, zoals je wellicht op de foto ziet, een oprolprobleem, haha! Veel te veel groenten om mijn wrap te kunnen oprollen & de rundsreepjes zie je gewoon niet meer liggen.

img_30581

Zaterdag
Mosselen à la Sergio Herman met frietjes.

img_30771

Zondag
We gingen bij mijn schoonouders eten & mijn schoonmoeder maakte één van mijn lievelingsgerechten klaar: moussaka. Mmm, zalige combinatie vind ik dat: gehakt, aardappels, aubergines, mozzarella, wat wil een mens nog meer? Oh ja, daarbij een Griekse salade met feta & heerlijk stokbrood. De perfecte maaltijd in mijn ogen. Het water komt me nog in de mond als ik eraan terugdenk…

Welk gerecht doet jou het water in de mond krijgen?

Kirsten X

 

7 thoughts on “Eetdagboek #2

  1. Pingback: Eetdagboek #3 Woensdag & vrijdag |

Geef een reactie

