Eetdagboek #3 Woensdag & vrijdag

Eetdagboek 3 is een variant op voorgaande eetdagboekjes 1 & 2. In plaats van enkel het avondeten, zie je nu alles (ja, ook het ongezonde) van 2 dagen, woensdag en vrijdag. Ontbijt, lunch, avondmaal en tussendoortjes passeren de revue.

Woensdag

Ontbijt: Een mugcake met banaan, havermout, een ei, appel en een snuifje kaneel – kop thee met appelsmaak. De bloemen at ik niet op natuurlijk, maar het leek me gewoon mooi voor de foto ;)
Tussendoortje: Leftover stuk appel van bij het ontbijt.

Lunch: 2 sneden vollerkorenbrood (geen typfout, maar volkorenbrood met meer vezels), kippenwit, tomaat, Parmezaanse kaas – kop koffie met één van de Mixed Mini Bite van Weight Watchers.
Avondmaal: Frietjes, tomaat, stoofvlees – blik Cola Zero. We aten woensdagavond bij mijn oma.
Avondsnack: Chocolate Crisp van Weight Watchers.

Tussendoor drink ik nog veel water, maar dat zet ik niet telkens op foto. 8 foto’s van een glas water lijkt me niet interessant ;)

Vrijdag

Ontbijt: Kop koffie – havermout, magere yoghurt, druiven van onze buren.
Lunch: Tonijn in eigen nat, avocado, tomaat, 3 crackers.

Tussendoortje: Meloen.
Avondmaal: Kippenboutje, stokbrood met braadworst, rauwkost, mayonaise en samouraisaus.

Zoals je ziet, ‘permiteer’ ik mij af en toe wel iets dat minder gezond is, ook al ben ik Weight Watchers aan het doen. Het is voor mij belangrijk dat ik gewoon nog onder de mensen kan komen en gezellig mee-eten zonder het gevoel te hebben dat ik iets verkeerd doe. Daarvoor is Weight Watchers de uitgelezen manier voor mij om af te vallen.

Wat eet jij als ontbijt & lunch meestal?

Kirsten X

 

One thought on “Eetdagboek #3 Woensdag & vrijdag

  1. Pingback: Eetdagboek #4 Vrijdag & zaterdag |

Geef een reactie

