ByPictures #12 Assepoester, sporten & een dag naar Gent

Maandag

  • Assepoester aan het werk ;)
  • Boekje lezen in de zetel
  • Lenne heeft zin om lekker rustig te liggen & ik wrijf intussen wat over haar rug. Ze wordt daar nog rustiger van.
  • Nadien neem ik een Dafalgan in, want ik heb barstende hoofdpijn.

Dinsdag

  • Er komt een pakketje binnen van Next Direct, mijn eerste bestelling daar.
  • Ik stofzuig het huis tijdens mijn middagpauze.
  • Allemaal gestreken!
  • Pompoensoep om in te vriezen. Mijn eerste keer dat de soep die ik maakte, lekker is.
  • Mijn man repareert één van de flapjes uit het Bumba-boek.
  • Knuffelen met papa!
  • Ik leg nog even de was weg.

Woensdag

Wil je kijken hoe mijn woensdag eruit zag? Kijk dan even naar mijn plog die gisteren online kwam!

Donderdag

  • Ik gaf een dagje cursus op het werk.
  • Magazine gekocht :)
  • Lenne speelt met haar nieuwe, 2dehands boerderij.
  • Sporten! Fietsen op de hometrainer.
  • Nadien doe ik de beginnersles van Blogilates.

Vrijdag

  • Hier moet dringend opgeruimd worden, dus dat doe ik even.
  • Geshopt in de Action.
  • & nadien weekboodschappen bij Colruyt.
  • We gingen nog even wandelen met z’n drie.
  • ’s Avonds at ik vegetarische lasagne op het eetfestijn van mijn neef zijn school.

Zaterdag

  • Lunch in Gent: Lenne speelt met de menukaart.
  • Ik at soep met brood als lunch.
  • Even binnen bij Tierenteyn voor pickles, mosterd en confituur.
  • Papa wandelt met de buggy.
  • Ik neem de lift met de buggy. Mijn man nam met Lenne de roltrap, want dat vindt ze heel erg leuk.
  • Nog even wat uitgesneden om zondag te strijken.

Zondag

  • Babyborrel van vrienden!
  • Chocomousse, mmm…
  • We gingen nog even mee bij vrienden & Lenne speelt ook daar Assepoester.

Houdt jouw kind ook zo van kuisen? Heb jij een fijne week achter de rug?

Kirsten X

Plaats een reactie