Plog woensdag 19 oktober 2016

Een halve dag thuiswerk & een halve dag verlof, zo zag afgelopen woensdag eruit. Ik neem je mee doorheen mijn dag.

Ik stond mee op met mijn man & startte vrijwel onmiddellijk de laptop op. Terwijl ik een kop koffie dronk, keek ik naar een vlog van 2WMN.

img_3436

Nadien ging ik aan het werk.

img_3438

Rond 8u10 at ik een gele kiwi.

img_3439

Lenne werd wakker om 9u10 & ik haalde haar uit bed.

img_3440

Mijn ouders kwamen haar ophalen.

img_34421

Nadien is het tijd om zelf te ontbijten en weer verder te werken.

img_3445

Even pauzeren & de reclamefolders doornemen.

img_3447

& nadien mezelf even gaan wassen voordat ik verder doe voor het werk.

img_3444

’s Middags besluit ik al wat lettertypes te proberen in Silhouette Studio.

img_3453

& ik downloadde een aantal nieuwe lettertypes.

img_3446

De vaatwasser moet ook leeggehaald worden, dus dat doe ik ook even.

img_3449

Nadien drink ik een tas soep.

img_3452

Mijn schoonzussen kwamen langs omdat ik een truitje moest pimpen met de naam Kasper (vandaar het uitproberen hierboven), dus haalde ik de Cameo boven.

img_3454

Nadien snel nog even met de zwabber door het huis.

img_3455

Op de cursus van de Weight Watchers.

img_3456

In de Carrefour op de hoek haalde ik water, americain préparé en blauwe bessen. Wel handig hoor, zo’n minisupermarkt op 20 meter van je deur als je iets kleins nodig hebt.

img_3457

Lenne is weer thuis en op stap met haar baby.

img_3459

img_3462

Ik zet mijn aankopen van op de cursus van Weight Watchers even in de kast. Deze week bracht ik tussendoortjes mee: Chocolate Brownie & Chocolate Crisp.

img_3463

Momenteel is deze puppy van VTech erg in bij Lenne.

img_3465

Pakkekindje!

img_3472

Koken: kippenburgers met gebakken witloof (voor mijn man rauw) en aardappels.

img_3475

Eten maar…

img_3477

Nadien nog even ontbijt klaarzetten (de havermout toch al) & boterhammen smeren.

img_3478

Lenne poetst zelf haar tanden op de verzorgingstafel
(nadat mijn man al flink gepoetst had!).

img_3480

Was opvouwen.

img_3481

Mijn man maakt een koffietje klaar met Lenne op de arm.

img_3482

Rollebollen in de zetel.

img_3485

Nog een boekje lezen…

img_3487

& nadien papje drinken.

img_3488

Als Lenne in bed ligt, kijkt mijn man naar een basketmatch
en lig ik lekker onder een dekentje.

img_3489

Ik download het e-boek van Weightloss Ninja en lees het even snel door op mijn iPhone.

img_3490

Nadien val ik in slaap in de zetel. Mijn man maakt mij wakker en om 23u02 lig ik in bed.

img_3491

Zo zag mijn woensdag er afgelopen week uit. Vandaag ging ik in de voormiddag naar het werk naar Brussel omdat ik een verplichte opleiding had en in de namiddag ben ik in verlof (weeral).

Heb jij ook af en toe verlof op woensdagnamiddag? En zijn jouw dagen ook zo goed gevuld?

Kirsten X

One thought on “Plog woensdag 19 oktober 2016

  1. Pingback: ByPictures #12 Assepoester, sporten & een dag naar Gent |

Geef een reactie

