ByPictures #11 Etentjes, presentatie & een winterproof terras

De weken vliegen voorbij, het is niet normaal. Eén keer knipperen en ik mag alweer een nieuwe ByPictures inplannen. Niet erg hoor, ik doe het graag om jullie een kijkje te geven in mijn leven, maar toch. Het gaat gewoon heel erg snel allemaal.

Maandag

  • Even allemaal samen in de zetel vooraleer papa B. gaat basketten.
  • Afleiding op de verzorgingstafel: een boekje.
  • Koffie & Quantico: de perfecte combi!
  • Proevertje van de groentenchips, lekkeeeuuur!

Dinsdag

  • Was opvouwen.
  • Saus maken voor de pastaschotel die ik woensdag serveer voor mijn gasten.
  • Ik haalde mijn pakket van Radbag op.
  • Knipperdeknip: kaarten knippen voor het eetfestijn van de basketbalploeg van mijn man.

Woensdag

  • Presentatie op het werk.
  • De voorlaatste dag van mijn oude abonnement. Ik moet het inruilen voor een nieuw, bankkaartformaat.
  • Hapjes voor de gasten voorbereiden: mini-worstenbroodjes & geitenkaas, spek & honing in bladerdeegkuipjes.

Donderdag

  • De nieuwe “Brieven aan jonge ouders” kwam toe. Even lezen.
  • Lenne leest graag in dit kookboek. Ze neemt altijd hetzelfde uit de kast.

Vrijdag

  • Spelen in de taverne waar we iets gingen drinken.
  • & kleuren op moeke (mijn mama) haar schoot.
  • Terug thuis speelt Lenne nog wat in haar huisje.
  • Mijn man moest laat werken, dus ik maak het voor mezelf gezellig door een kaarsje aan te steken.
  • Sturm der Liebe – marathon.

Zaterdag

  • Na het ontbijt spelen met papa en de schaapjes van Duplo.
  • ’s Avonds gaan we bij een vriendinnetje van mij (met nog 2 vriendinnen) en eten we lekkere hapjes & daarna sushi.

Zondag

  • Terwijl wij het terras winterklaar maken, rijdt Lenne op haar loopfietsje.
  • Opvegen aan de voordeur, was trouwens dringend nodig!
  • Ik moest ook met de koets rijden van juffrouwtje Lenne.
  • Druiven als tussendoortje.
  • We gingen nog even naar de speeltuin.
  • & om het weekend af te sluiten, eten we barbecue bij mijn ouders.

Zo, ik hoop dat je net als wij een superfijne week achter de rug hebt en het leuk vond om te lezen wat wij allemaal deden. Woensdag kwamen er een heleboel collega’s gezellig bij mij thuis om wat te kletsen en te eten. Vrijdag was echt een heel leuke dag. Ik ging met mama een hele namiddag naar Aalst om te winkelen. Ik ben blij dat we zondag eindelijk het terras nog eens opgekuist hebben en het er gewoon allemaal wat netter uitziet buiten, echt winterproof nu.

Maak jij de tuin ook winterproof voor de winter er echt aankomt? & zie jij je collega’s buiten het werk ook?

Kirsten X

Plaats een reactie