Plog zaterdag 20 augustus 2016

Ik wist op voorhand dat mijn zaterdag behoorlijk druk zou zijn en als ik achteraf de foto’s bekijk, merk ik dat dit ook effectief het geval was.  Kijk je even mee naar een dag uit mijn weekend?

Papa B. moest vroeg uit de veren en ik stond samen met hem op. Lenne sliep nog.

IMG_2837

Even het cadeau uitgepakt dat we de avond ervoor van vrienden kregen voor ons huwelijk, superlief! Jammer genoeg konden zij er niet zijn op de feest, waardoor we nog een cadeautje kregen. Dat had helemaal niet gehoeven, maar was echt tof. Wat er inzit, kan mij ook volledig bekoren!

IMG_2838

Terwijl ik nog even wakker word, kijk ik naar Sturm der LieBe.

IMG_2840

Lenne is pas wakker om 9u10 en ik haal haar uit bed.

IMG_2844

Tijd voor pap!

IMG_2846

Nu Lenne kan lopen, oefent ze veel met het bukken en terug rechtstaan.

IMG_2847b

Spelen met een waterflesje is veel leuker dan al dat speelgoed.

Ontbijt met mama: Lenne eet nog een boterham en wat kaas. Ik eet geroosterd brood met boter en kaas & drink een tas melk.

Tijd om Lenne in bad te zetten.

IMG_2855

Als ik mijn kast in de badkamer opendoe, valt deze mooie blush er uit. Zonde!

IMG_2858b

Outfit van vandaag is van Name It.

IMG_2859

Omdat we niet thuis eten ’s middags, maak ik Lenne haar patatjes op voorhand: courgette, aubergine, aardappels en kalkoen.

IMG_2861

Aangekomen op de bestemming: het tennistoernooi T.C. Jimbledon :)

Er staat een springkasteel voor de kids. Voor Lenne is het de eerste keer op een springkasteel, maar ze vindt het heel leuk! Kijk maar naar haar mond op foto 3: ze schreeuwt het uit van plezier!

IMG_2876

Auto’s heeft Lenne niet thuis en dat is uiteraard ook interessant speelgoed.

IMG_2882

Om iets over half 3 vertrekken we weer naar huis en is er al eentje aan het slapen in de auto… Direct in bed als we thuiskomen dus.

Terwijl Lenne slaapt, draai ik een aantal wasjes en maak ik de afwasmachine leeg.

IMG_2885

Ook was opvouwen hoort erbij.

IMG_2886

Ik maak me op.

IMG_2890b

Daarna vertrekken we richting de ouders van Lenne’s meter. Mijn ouders zijn erg goed bevriend met hen & Lenne’s meter en vriend komen ook. Ik ga alleen met Lenne, want papa B. is heel de dag op het tennistoernooi. Hier zie je Lenne op hun terras. Zoals je ziet heeft ze al andere kleren aan, want die waren vuil en in de legging was een gaatje.

IMG_2891

We eten teppanyaki met vis en zeevruchten, njammie! Ik had dit enkel nog maar met vlees gegeten, maar vis is zeker voor herhaling vatbaar.

IMG_2892b

Lenne met haar metertje.

IMG_2897b

Mijn papa en de papa van Lenne’s meter spelen Kubb. Lenne zit erbij en kijkt vol bewondering toe.

Nadien eten we nog dessert: lekkere aardbeientaart. Ik eet de taart en Lenne al de aardbeien ;)

IMG_2898

Na het dessert rijd ik met Lenne naar huis, want zij is doodmoe. Het is ook al 22u20 wanneer ik Lenne haar fles geef en nadien in bed leg. Een lange dag voor mijn kleine meisje!

Nadien kijk ik nog even tv, maar val in slaap in de zetel en om 00:40 kruip ik in bed.

Hoe was jouw zaterdag?

Kirsten X

3 thoughts on “Plog zaterdag 20 augustus 2016

Plaats een reactie