Een nieuw speeltje voor mama

Denk maar niet dat ik de erotische toer opga met dit artikel, want dan heb je het volledig mis. Nee, het gaat wel degelijk om een nieuw speeltje, maar eerder iets hobby-gerelateerd waar ik ontzettend naar uitkijk.

Al een klein jaar broeit het idee in mijn hoofd om mij een Cameo te bestellen, een snijplotter van Silhouette. Met een snijplotter kan je allerlei materialen snijden om creatief mee aan de slag te gaan, zoals om kledij te pimpen met flex- en flockfolie of om eigen muurstickers te maken met vinyl. Daarnaast kan je er ook letterbanners mee maken of kaartjes ontwerpen. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Eindelijk is het zover en heb ik mijn bestelling bij Feeërieke geplaatst: het nieuwste model snijplotter in pre-order: de Cameo 3. Achteraf bekeken ben ik blij dat ik nog even moeten wachten heb op mijn cadeaubonnen voor mijn verjaardag, want nu kon ik gewoon de nieuwste telg uit de Cameo-familie bestellen (mét korting). Had ik hem eerder besteld, was het nog het iets oudere model geweest.

Cameo

Bron

De reden waarom het zo lang geduurd heeft vooraleer ik de stap gezet heb, is natuurlijk de prijs. €299 zonder extra accessoires is uiteraard niet niets voor een hobby. Een hobby waar ik nog niet mee gestart ben en dus ook niet weet hoeveel gebruik ik van de machine zal gaan maken. Om het in mijn portemonnee niet te voelen, vroeg ik me voor Nieuwjaar en mijn verjaardag aan mijn schoonouders en schoonzussen cadeaubonnen, zodat ik maar een heel klein beetje zelf moest opleggen om mijn bestelling te plaatsen (ik bestelde namelijk nog wat extra’s).

In mijn gedachten ben ik al volop bezig met ontwerpen en ideeën opzoeken. Nu is het enkel nog wachten op mijn bestelling, want de verwachte levertijd is eind augustus. Ik kan niet wachten om het pakket binnen te krijgen!

Kende jij de Silhouette Cameo al of heb je hem zelf in huis? Wat zijn jouw ideeën of creaties met een snijplotter?

Kirsten X

 

10 thoughts on “Een nieuw speeltje voor mama

  1. Pingback: Video| Een nieuw speeltje voor mama – Unboxing |

Geef een reactie

