Eetdagboek #5

Deze week heb ik weer een eetdagboek van mijn avondeten voor jullie. Ik heb besloten om gewoon te gaan afwisselen en dus de ene week het avondeten te doen & de week erna 2 dagen eruit te plukken om te gaan bekijken wat ik gedurende de volledige dag at. Misschien komt er nog meer variatie in de eetdagboeken, maar dat bekijk ik wel weer als het zover is… Vandaag dus een weekoverzicht van mijn avondeten!

Maandag
Blinde vink met gekookte aardappel & appelmoes.
Een niet zo smakelijke foto, zo blijkt nu :D

img_3261

Dinsdag
Rundshamburger met erwten & wortelen en gekookte aardappel.

img_3264

Woensdag
Dankzij Marley Spoon & de kookfiches kan ik je een idee geven van wat we aten, want ik vergat een foto te nemen. Er stond shoarma van kip met bulgur en komkommersalade op het menu.

img_3317

Donderdag
Victoriabaars met gekookte aardappel, broccoli en cashewnoten
en een sausje op basis van plattekaas.

img_3274

Vrijdag
Antipasti-bordje & daarna zwaardvisfilet met kruidensaus, aardappel & rauwkost (niet op foto). We gingen uit eten bij de Italiaan & het was echt overheerlijk.

img_3296

img_3297

Zaterdag
Er heeft op dit bord steak met pepersaus, frietjes en rauwkost gelegen.
Eetfestijn-eten zoals je misschien ziet. Ik vergat natuurlijk een foto te nemen.

img_3305

Zondag
Linguine met broccoli, peultjes, spinazie en feta.

img_3318

 Zo, dit was alweer het eetdagboekje van deze week. Maandag en dinsdag kookten we gewone, dagelijkse kost & op woensdag, donderdag en zondag werd er gekookt met de Marley Spoon – foodbox (waarvan er binnenkort een review online komt). Dat verschil zie je wel hé ;)

Wat ga jij voor lekkers koken aankomende week?

Kirsten X

6 thoughts on “Eetdagboek #5

Geef een reactie

