Beauty & the baby

Als je denkt dat er een nieuwe film van Belle & het beest aankomt, moet ik je jammer genoeg teleurstellen. Dat leuke nieuws kan ik jammer genoeg niet melden. Met deze titel wil ik een ander onderwerp aankaarten op mijn blog, namelijk: make-up.

p1070061

Ik ben geen beautyblogger. Niet meer. Niet meer zeg je? Ja, want ik heb een tijdje een beautyblog gehad en ik vond het leuk om met make-up te experimenteren, allerlei producten te testen en dar reviews over te schrijven. Tot ik het op een gegeven moment niet meer deed en ook nooit terug beginnen doen heb. Het plan is een hele tijd geweest om die beautyblog nieuw leven in te blazen, maar het is er nooit meer van gekomen. Achteraf bekeken vind ik het echt wel ok dat die blog niet verder gegaan is, want ik moet eerlijk zeggen dat deze blog echt meer mijn ding is, persoonlijker is ook en gaat over waar ik nu van hou.

Toch vind ik het nog steeds prettig om met make-up bezig te zijn en eens een nieuw product aan te schaffen om te gaan gebruiken. Het enige probleem is dat die make-up en al de andere verzorgingsproducten toch wel heel lang in de kast blijven staan zijn na de geboorte van Lenne. Ineens kwam het er niet meer van om mijn make-up te doen of werd deze heel basic als ik dan al eens de tijd hiervoor nam. Beauty & the baby? Bij mij ging het niet goed samen.

Afgelopen week heb ik voor mezelf beslist dat ik er wel weer tijd wil voor maken. Ik wil wel af en toe eens uitgebreid in de badkamer vertoeven om bijvoorbeeld een masker of eens wat zwaardere make-up aan te brengen (in het weekend dan). Ook schminkte ik mij vroeger vrijwel elke ochtend voor ik naar het werk ging. De laatste maanden Het laatste jaar vrijwel nooit. De dag dat ik dit artikel typ (20/09), ben ik wel geschminkt naar het werk gegaan omdat ik interviews moest doen voor de aanwerving van een nieuwe collega. Ik vond het een noodzaak om voor die selectie gemaquilleerd te zijn (al kan het natuurlijk zonder ook) en maakte er tijd voor.

Vanaf nu ga ik mij gewoon weer vaker opmaken, ook om naar het werk te gaan. Ik ga gewoon alles weer de avond ervoor beginnen klaarleggen zodat ik niet vroeger uit mijn bed moet om mij op te maken, dat is alles.

Hoe zit/zat het bij jou met “Beauty & the baby”?

Kirsten X

 

One thought on “Beauty & the baby

Geef een reactie

