Gepersonaliseerde schorten

Van mijn schoonzus kreeg ik de vraag of ik vlugvlug nog even 3 schorten kon personaliseren tegen 24 december ’s middags. Ik had ja gezegd en aangezien we omwille van Lenne’s keelontsteking een dag vroeger terug waren van onze midweek weg, had ik wat meer tijd hiervoor.

Mijn schoonzus leverde de schorten, reeds voorgewassen, zodat ik dat niet meer hoefde te doen en verder mocht ik er eigenlijk mijn plan wat mee trekken. Ik vroeg wel nog na waar ze de namen juist wou hebben en oorspronkelijk was het haar idee om dit op de zak van de schort te plaatsen. Ik liet manlief de schort even aantrekken om er een beter beeld van te hebben en daardoor zagen we dat de naam op die manier net op het kruis zou vallen. Misschien toch niet zo ideaal dat de aandacht constant naar die plaats wordt getrokken, haha!

Er werd dan gekozen om de naam bovenaan te plaatsen, dat het een simpel lettertype mocht zijn, maar wel allemaal hoofdletters. Ik koos er Antroposofia uit als lettertype. Voor de mosterdgele schorten koos ik donkerbruine flex, voor de grijze schort werd het de zwarte variant.

p1070793

p1070794

Ook in de grootte van de letters moest ik wat spelen, aangezien er qua aantal letters een groot verschil is tussen opa en Thomas en ik qua look wel ongeveer hetzelfde wou.

Ik kreeg te horen dat de schorten de hele tijd aangehouden geweest zijn die 24ste, supertof natuurlijk!

Personaliseerde jij al eerder schorten?

Kirsten X

2 thoughts on “Gepersonaliseerde schorten

Geef een reactie

