Even stilte + Happy 2017!

happy2017

Zoals je misschien gemerkt hebt, is mijn laatste artikel online gekomen vorige week donderdag. Ik was de voorbije 2 weken in verlof en ook al was het de bedoeling dat mijn blog gewoon bleef doorlopen en er op zondag een video online kwam, is dit niet gelukt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen zin in had. Persoonlijk zet ik dan liever op de dagen dat ik er geen zin in heb geen artikel online dan een flutartikel dat toch niemand leest. Swat. In principe is de stilte voorbij, al kan het best zijn dat het nog even duurt vooraleer ik weer in een echte schrijfmood kom, want de laatste dagen ben ik echt ongelooflijk moe.

Op oudejaarsavond kreeg ik ook het nieuws dat mijn meter (mijn papa zijn mama) haar laatste uren aangebroken waren. Nieuwjaarsdag betekende daardoor niet alleen de familie een gelukkig jaar wensen, maar ook afscheid nemen van mijn grootmoeder. Ze overleed op 2 januari.

Het is vandaag 4 januari, 4 dagen na de start van het nieuwe jaar. Zelfs een artikel daarover heb ik niet vooruit geschreven. Van mij geen nieuwjaarswensen op de blog op 1 januari, maar wel gewoon nu, een paar dagen “te laat” (al kunnen nieuwjaarswensen in principe in heel de maand januari nog).

Graag wil ik je een fantastisch 2017 wensen, ééntje waarin al jouw wensen en dromen mogen uitkomen. Veel daarvan heb je zelf in handen, denk daar af en toe eens aan en verwezenlijk dan zo’n droom of wens. Wat diegene betreft die je niet in eigen handen hebt: ik duim dat het geluk op dat vlak gewoon op je afkomt!

Wat 2017 voor mijn gezin en mezelf zal brengen, weet ik niet. Net zoals de meesten heb ik geen glazen bol. Hopelijk kan ik samen met mijn man en dochter veel mooie momenten beleven en genieten van elkaar. Op persoonlijk vlak heb ik ook nog een aantal dromen en wensen en ik ga mijn eigen raad opvolgen en af en toe eens denken aan wat ik hierboven schreef, dat ik voor een aantal van die dromen/wensen zelf moet zorgen dat ze werkelijkheid worden.

Op blogvlak is een eigen domein eigenlijk mijn grootste wens en ik denk dat dat in 2017 ook effectief verwezenlijkt zal worden. Je hoort er dus zeker en vast nog van!

Wat zijn jouw dromen en wensen voor 2017?

Kirsten X

Geef een reactie

