Celebrations voor een huwelijksverjaardag

Mijn tante en nonkel waren 30 jaar getrouwd en iemand van de familie van mijn tante had een groepje opgericht om allemaal verrassingen te regelen voor hun 30 jaar getrouwd. Het was de bedoeling dat iedereen op verschillende dagen een anoniem kaartje, fles cava of ander cadeautje ging deponeren aan de voordeur. Ik ben tegen kaartjes, sorry voor de liefhebbers ervan! Kaartjes zijn in mijn ogen  een beetje geldverspilling, maar misschien komt dat doordat ik ze niet bewaar. Vandaar dat ik voor iets anders ging ter vervanging van een kaartje… Ik wou ook wat origineel uit de hoek komen, want ze hadden inmiddels al heel wat gekregen en 2x hetzelfde wou ik echt niet.

Ik kocht een fles Celebrations. Het is namelijk heel makkelijk om daar het etiket van te verwijderen en te gaan vervangen door iets anders, iets gepersonaliseerd…

p1070156

In Silhouette Studio ging ik aan de slag en maakte een ontwerp met de namen van mijn tante en nonkel & het getal 30. Het hartje had ik aangekocht met mijn shoptegoed dat bij de Cameo zat, dus dat kwam goed uit. Kon ik goed gebruiken hiervoor. Als je het ontwerp even opvult, kan je goed zien wat het effect zal zijn. Qua lettertype gebruikte ik akaDora.

Nadien was het tijd om dit uit te snijden uit vinyl. Ik koos voor witte vinyl omdat, uit de kleuren die ik heb, dit het mooist uitkwam op de fles. Na het snijden, pelde ik de binnenste stukken eerst weg, dus het binnenste van de 0, van de G’s en al wat weg moest uit het hartje.

p1070158

Erna bracht ik het over op transfertape en dan zie je in spiegelbeeld wat het echt wordt. Voor het gemak knipte ik het hart er even af, zodat ik het afzonderlijk op de fles kon aanbrengen.

p1070159

Het overbrengen op de fles ging in principe goed, behalve dat ene stukje waar het lijntje in de fles zit. Foutje!

p1070160

p1070163

Dat kleine foutje maakt het er niet minder leuk uitzien vind ik. Ik ben echt blij met het resultaat en vond het super om mijn cadeautje voor mijn tante en nonkel zo te kunnen personaliseren.

Heb jij ooit gewerkt met Celebrations om een gepersonaliseerd cadeau te geven?

Kirsten X

One thought on “Celebrations voor een huwelijksverjaardag

Geef een reactie

