ByPictures #17 Naar de tandarts, op de bus & met z’n twee op stap

Alweer de laatste volle week van november die voorbij is. Ik kan het niet geloven. Nog een halve maand en ons meisje is alweer anderhalf jaar oud. Ik neem je weer mee doorheen afgelopen week aan de hand van de foto’s die ik nam!

Maandag

Ik was ziek en bleef thuis van het werk. Een heel rustige dag dus, maar gelukkig was ik tegen de avond alweer wat beter en kon onze afspraak bij de tandarts gewoon doorgaan.

  • Ik lig onder mijn dekentje in de zetel en kijk naar Sturm der LieBe tussen de slaapjes door.
  • Tijdens ons bezoek aan de tandarts mocht Lenne ook even op de stoel zitten. Goede voorbereiding voor volgend jaar! Al mocht de tandarts niet in haar mond kijken nu…
  • Als Lenne moe is, vaak zo even voor het avondeten, legt ze haar op de grond.

Dinsdag

Dinsdag werkte ik van thuis. Nog een beetje rustig de week beginnen. ’s Avonds genoten we gewoon van ons gezinnetje.

  • Terwijl ik eten maak, puzzelt mijn man samen met Lenne in de keuken. Zo zijn ze toch dicht bij mij.
  • We spelen ook nog even met de blokken in pyjama… Het bouwen begint goed te lukken nu, heel fijn om te zien!

Woensdag

Ik moest naar Brussel voor het werk en ’s avonds gingen we bij mijn ouders eten, lekker makkelijk dat ik niet moest koken. We bleven bij mijn ouders zitten totdat het voor Lenne tijd was om te gaan slapen, dus het was thuiskomen, papje drinken en in bed.

  • Overdag observeer ik voor het werk een andere collega die lesgeeft rond efficiënt tijdsbeheer, een opleiding die ik in de toekomst ook zal moeten geven.
  • Ik krijg van Lenne een boekje om zelf in te lezen.
  • Op mijn schoot met een klein koffertje waar ook boekjes in zitten. Het koffertje open- en dichtdoen is een fijne bezigheid ;)

Donderdag

Donderdag gaf ik zelf les. ’s Avonds stond vooral in het teken van spelen & papa B. had uiteraard basketbaltraining ’s avonds.

Vrijdag

Ik met ons meisje op stap in de voormiddag. Gezellig met z’n tweetjes even de stad in & nadien kon Lenne lekker in bed. ’s Avonds kwam Lenne haar tante oppassen en ging ik met mijn man naar de cinema en uit eten.

  • We staan op de bus te wachten en ik besluit Lenne’s gezichtje in te wrijven met cold cream. Ze doet het uiteraard liever zelf ;)
  • Voor de allereerste keer op de bus!
  • We gaan de Action in ;) De shoplog daarvan kon je al bekijken!
  • Het pakje van Twinkelbella kwam binnen, nogmaals bedankt Saskia!
  • Dit was de film waar we gingen naar kijken: The girl on the train.
  • Voorgerechtjes: mijn man eet carpaccio & ik kroketjes met rauwe ham en geitenkaas.
  • Als hoofdgerecht nam ik slibtongetjes.

Zaterdag

Weekboodschappen en knutselen, dat was het zo’n beetje. ’s Avonds bleven we gewoon thuis. Het was een heerlijk relaxte dag want mijn man had een keer een vrij weekend, geen basketbal op de planning en dat is af en toe wel eens fijn.

  • Heel wat boodschappen om in te laden…
  • Ik bracht deze reep van Milka mee: eentje met caramel fudge, biscuit en stukjes pure chocolade. Proeven maar!
  • Ik ging aan de slag met vinyl…
  • Allemaal stukjes die ik pelde.

Zondag

Papa B. nam Lenne in de voormiddag mee naar de basketbalmatch van de kinderen van zijn ploegmaten zodat ik nog even verder kon met mijn werkjes die ik in elkaar moest knutselen. Verder gingen we nog op familiebezoek bij mijn grootmoeder langs papa’s kant en bij mijn oma langs mama’s kant. Die waren allebei heel erg blij met ons bezoek.

  • Omdat we ’s middags (rond 13u) normaal naar een eetfestijn gingen, maar ik al honger had, maakte ik mezelf wat toastjes (met thee).
  • Deze foto kreeg ik van mijn man: Lenne die aan het kijken is naar de basketbalmatch.
  • Ik maakte crèmepap. Daar had ik echt zo’n zin in!
  • Mijn man had een hotel zitten zoeken voor onze zomervakantie van volgend jaar en ik denk dat het dit zal worden.
  • We gaan bij mijn grootmoeder langs in het rusthuis om Lenne haar pakje van de Sint op te halen…
  • ’s Avonds eten we frietjes van de frituur, dat was lang geleden. Gewoon uit het pak & aan de salontafel!

Zoals je ziet hadden we een vrij relaxte week en kon ik mij eindelijk weer eens wat uitleven met mijn Silhouette Cameo. Ik maakte nog een aantal andere dingen, maar dat kan ik nu nog niet laten zien ;)

Hoe was jouw week? Eet jij ook frietjes aan de salontafel op zondagavond of heb je een andere frietavond?

Kirsten X

Geef een reactie

