I make your day

Tijd om je een tweede creatie met de Cameo 3 te laten zien, nu op een donkerblauwe longsleeve van Hema! Kijk snel verder als je benieuwd bent wat ik er nu van maakte!

Sinds ik van plan was om de Cameo aan te schaffen, was ik alsmaar aan het denken aan een leuke tekst om op een shirt te zetten en opeens dacht ik: I make your day! Hoe tof is het wanneer een kindje dat op zijn shirt heeft? Supertof toch! Het is ook de waarheid, Lenne maakt letterlijk mijn dag.

Het gekozen lettertype maakt ook heel veel verschil en ik wou er iets speciaals van maken. Daarom ging ik op zoek naar een leuk lettertype en installeerde dit op mijn laptop. Wanneer je een lettertype op je computer installeert en je naarna Silhouette Studio opstart, wordt het lettertype automatisch ook getoond in Silhouette Studio. Je hoeft hiervoor dus geen extra handeling te gaan uitvoeren.

p1070509

Eskargot is het lettertype dat ik uiteindelijk uitkoos & qua flexfolie ging ik voor goud, want goud en donkerblauw vind ik een perfect match.

p1070506

Het strijken van de flexfolie op de stretchshirts van Hema gaat heel erg goed. Ook blijft de flex echt heel erg goed zitten bij het wassen. Bovenstaande longsleeve is inmiddels al zeker 4 keer gewassen en je ziet er echt nog niets aan. Ik draai hem wel altijd binnenstebuiten om hem te wassen…

Wat vind je van de tekst op deze t-shirt voor Lenne? Zou hij toepasselijk zijn voor jouw kind ook?

Kirsten X

Geef een reactie

