ByPictures #16 Kleerkast op orde, nieuwe laptop & helpen op het eetfestijn

We zijn weer een weekje verder. Aangezien we ook deze week nog 2 vrije dagen hadden, was het weer een korte werkweek (en zeker voor mij omdat ik op vrijdag nog altijd in ouderschapsverlof ben). Omwille van de voorbereidingen voor het eetfestijn van de basketbal, was het een vrij drukke week en moest mijn man regelmatig daarvoor aan de slag.

Maandag

Aangezien het voor de federale overheidsdiensten dinsdag een feestdag was, namen wij ons ook op maandag verlof. We hadden dus echt wel een heerlijk lang weekend. Maandag hadden we een rustig dagje en deden niet zo ontzettend veel, behalve een paar familiebezoekjes.

  • Samen kleuren :)
  • Baby op het Lenne haar potje… Ook pipi doen!
  • Lenne kreeg bij mijn grootmoeder nog een pop.

Dinsdag

Ook op dinsdag bleven we gewoon thuis. We hadden graag eens gaan wandelen, maar het weer liet dit jammer genoeg niet toe. Ik kuiste wel mijn kleerkast uit, dat moest ook hoog nodig gedaan worden.

  • Eitjes te koop in Lenne’s winkeltje :)
  • Alles uit de kleerkast gehaald.
  • & er terug ingelegd wat ik houd. De rest gaat weg.
  • We eten pompoen en pastinaak als groenten.
  • Zoveel volk op mijn schoot: Jack, de wasbeer – Baby – Eric, de hond
  • Af en toe trekt Lenne papa B. zijn pantoffels eens aan en stapt daar dan mee rond.
  • Boekje lezen bij papa.

Woensdag

Ik werkte op woensdag van thuis. In de late namiddag ging ik met mijn mama nog op babybezoek. ’s Avonds sportte ik & daarna was het gewoon heerlijk relaxen in de zetel samen met mijn man.

  • Tijdens het babybezoek kon Lenne fijn spelen met het andere zoontje van het koppel waar we op babybezoek gingen.
  • Lenne loopt momenteel heel veel rond met dit kommetje en deelt dan soep uit.
  • Gesport: 17,78km gefietst.
  • Een stukje frangipanetaart in de zetel, njammie!

Donderdag

De enige dag dat ik naar Brussel ging werken deze week. Tijdens mijn middagpauze ontdekte ik iets wat mij erg blij maakte. ’s Avonds ging ik doen wat ik op dit ogenblik het liefst van al doe.

  • Ik ontdekte Silhouetteshop, een bedrijfje dat flex- en flockfolie verkoopt en dichtbij mijn woonplaats is! Een superenthousiaste ik is het gevolg van mijn ontdekking ;)
  • Paprikasoep die staat te koken…
  • Aan de slag met de Cameo, mijn lievelingsbezigheid van dit moment.

Vrijdag

Mijn schoonmoeder bracht een pakketje waar ik al heel erg lang naar uitgekeken had & ik ging naar de reünie van mijn middelbare school. In de namiddag kuiste ik de bovenverdieping.

  • ZoefZoef!
  • De nieuwe laptop werd geleverd bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder bracht hem. Het is trouwens één met touchscreen ;)
  • Lenne eet een koekje op mijn schoot. Superlief vind ik het als ze bij mij wil zitten.
  • Pintje drinken op de reünie :) Het was heel gezellig, ook al waren we maar met een beperkt groepje van ons jaar.

Zaterdag

Zaterdagvoormiddag ging ik naar de beenhouwer en naar de bakker. In de namiddag moest mijn man gaan klaarzetten voor het eetfestijn van zondag en rommelde ik gewoon nog wat in huis. ’s Avonds gingen we nog naar een eetfestijn & daarna ging ik met Lenne nog even naar de basketmatch van papa B. kijken. Enkel de eerste helft, want toen was ons meisje moe.

  • Spelen in bad, altijd leuk!
  • Een probleempje met Baby Born :(
  • Andere baby mag mee naar het eetfestijn.
  • Als ik terug thuis ben met Lenne van de basketbal en zij in bed ligt, bewerk ik mijn video.

Zondag

Het was eetfestijn van de basketbalploeg van mijn man en ik ging daar helpen. Dat was zowat mijn zondag eigenlijk. Lenne ging in tussentijd bij mijn ouders en zij kwamen samen met haar eten op het eetfestijn.

  • Lenne speelt even basket als ze net uit bed is.
  • Het voorgerechtenbuffet van Festa Italiana.
  • Als we terug thuis zijn, hou ik me nog wat bezig met de was & Lenne wil graag helpen.

Ga jij naar de reünie van je oude school als deze georganiseerd wordt?

Kirsten X

Geef een reactie

