Make It Yours op zaterdag 17/12

Op zaterdag 17 december organiseert Feeërieke voor de eerste keer Make it yours, een workshopdag met tal van verschillende lesgevers & ik ga daar naartoe! Superleuk! Al betekent dat in mijn geval dat ik die zaterdag vroeg uit bed moet aangezien het event doorgaat in Torhout, niet bij de deur dus…

makeityours

Bron

Wel belooft de website dat er regelmatig zo dagen georganiseerd zullen worden en dat deze telkens op een andere locatie zullen doorgaan. Hopelijk worden ze dan ook een georganiseerd in de buurt van Aalst ;)

Qua workshops is er keuze uit 14 onderwerpen: Silhouette Studio Software, Sew & pimp, Tekstbord, Lightbox, Etsen, Haken, Decal, Rhinestones, Magneten, Stempels, Mint, Papier hier, Kerstspecials, Print & cut.

Veel van de onderwerpen hebben te maken met de Silhouette Cameo, die ik ook in mijn bezit heb en het is dan ook vooral naar die onderwerpen dat mijn interesse uitgaat. Omdat een aantal workshops overlappen van uren, kan ik jammer genoeg niet alles volgen wat ik zou willen & maakte ik een keuze uit het aanbod.

makeityours1
Rhinestones bestellen stond al op mijn volgend verlanglijstje voor de webshop van Feeërieke, dus dit was dan ook de eerste workshop die ik mijn mandje gooide. Ik ben vooral van plan om de rhinestones aan te brengen op kledij, maar tijdens de workshop gaan we de techniek aangeleerd krijgen en de rhinestones aanbrengen op een draagtas.

makeityours3
Deze workshop koos ik voornamelijk in functie van mijn dochtertje. Ik ben er zeker van dat ze het supertof gaat vinden als mama later de stempels kan maken die zij wenst.

makeityours2

Het maken van magneten lijkt mij ook supertof. Een gepersonaliseerde magneet is in mijn ogen, als je dan bijvoorbeeld het geboortekaartje erin kan verwerken, een heel leuk cadeau om te schenken bij een geboorte. Het is dus vooral in het kader van cadeautjes dat ik deze workshop uitkoos.

Bron afbeeldingen

& ik heb nog meer goed nieuws (voor mij dan toch)! In het midden van de locatie staat namelijk de shop van Feeërieke opgesteld, dat wil zeggen dat ik tussen de workshops door gewoon lekker kan snuisteren in het materiaal en eens letterlijk mijn mandje kan vullen (niet virtueel). Na die dag zal mijn bankrekening een stuk leger zijn denk ik :D

Ik kijk er ontzettend hard naar uit om eens een volledige dag bezig te kunnen zijn met waar ik zo van hou! & ik hoop dat de workshopdag snel opnieuw georganiseerd wordt zodat ik ook de andere workshops, die op mijn verlanglijstje staan, kan doen.

Welke workshop zou jij gekozen hebben?

Kirsten X

PS: Ik schreef deze blogpost, voor alle duidelijkheid, niet omdat ik vergoed word om reclame te maken, maar puur uit enthousiasme.

4 thoughts on “Make It Yours op zaterdag 17/12

  1. Pingback: Even babbelen #1 | My Mummy Tale

  2. Pingback: ByPictures #20 Kerstmuts, kerstmarkt & workshops | My Mummy Tale

  3. Pingback: Make It Yours op zaterdag 17/12 – Het verslag | My Mummy Tale

Geef een reactie

