Review| Baby Maggie – Queenie Dolls

Het is alweer een tijd geleden dat ik een artikel postte met als titel “Tijd voor een pop?” en daarna in mijn shoplog liet zien dat ik daadwerkelijk een pop voor Lenne gekocht had. Toen de pop nog in de doos zat, had ik er wel foto’s van gemaakt om deze te reviewen, maar tot op heden was dit er nog niet van gekomen… Tot nu! Een poppenreview dus!

p1060879

Wat ik in eerste instantie super vindt aan deze pop is de prijs! €9,99 euro voor een pop is toch echt niet veel, zeker als je de prijzen van andere poppen in het schap ermee vergelijkt. Doe dan die 10 euro maar maal 3 of 4.

Het popje is vrij klein en licht, waardoor ze ook voor kleine meisjes geschikt is. Want veel van de poppen zijn een stuk zwaarder en groter en dat lijkt me onhandig voor peutertjes van een maand of 14. Wat voor Lenne ook een vereiste was, was dat de pop geen kledij aanhad die armen en benen (en voeten) bedekte. Dat kon ze namelijk echt niet verdragen had ik al gemerkt bij de poppen die ze bij de grootouders had. Maggie heeft op dat vlak de perfecte outfit aan! Ook zijn enkel haar armen, benen en hoofd van harder materiaal, maar haar lijfje is lekker zacht. Ideaal dus!

p1070315

Bij de pop was er ook nog een tut, bijtring en papflesje. De tut en bijtring zijn trouwens magnetisch waardoor ze aan Maggie haar mond blijven hangen. De bijtring hebben we voor Lenne nog weggelegd omdat dat een los stuk is, maar de tut hangt met een touw rond de nek van baby Maggie waardoor Lenne die niet in haar eigen mond kan stoppen.

p1060881

p1060882

Als aanbevolen leeftijd staat er bij de pop van 18 maanden tot 3 jaar, maar Lenne speelde er gewoon al vroeger mee.

Lenne is een echt moedertje als ik haar bezig zie met haar baby’tje. Ze neemt Maggie echt zo onder haar arm ergens mee naartoe of staat haar te wiegen. Heel schattig! Ze heeft ook een buggy en vaak moet haar baby dan in de koets en rijdt ze ermee het hele huis door. Of als ik vraag om baby haar tutje te geven, kan ze dat al keurig doen. Baby heeft ook al bij Lenne in bed moeten slapen, zo verzot was ze erop. Doordat het popje zo licht is, zag ik daar ook geen graten in.

p1070311b

p1070309

Als er 1 aankoop is die voor Lenne echt een succes geweest is, dan is het wel deze pop.

Babypop Maggie is te koop bij Bart Smit in 3 verschillende uitvoeringen. Deze week krijg je daar ook 15% korting op het speelgoed, dus kost ze maar €8,49!

Is jouw kind een poppenmeisje? & vind jij dit ook een klein prijsje voor een pop?

Kirsten X

 

One thought on “Review| Baby Maggie – Queenie Dolls

Geef een reactie

