Weight Watchers: Update & weegmoment 5, 6, 7 en 8

Het is alweer van eind september geleden dat er een update rond Weight Watchers online is gekomen, dus tijd voor een nieuwe… Ik deel ook mijn resultaten van de afgelopen 4 weegmomenten.

wwfeelgood

Ervaring

Veel meer downs dan ups, dat is zo wat in grote lijnen hoe het momenteel gaat. Ik kan er mij heel weinig op toeleggen om mij strikt aan mijn punten te houden & er is zoveel wat mij in de verleiding brengt en waar ik jammer genoeg niet aan kan weerstaan.

Ook ben ik 2 weken niet naar de cursus geweest en ben ik dus 2 weken niet op de weegschaal gaan staan. Dat die druk er niet was, is niet goed voor mij. Ik heb die druk echt nodig want op die 2 weken was er 600 gram bij. De week na die dikke + was ik weer enorm gemotiveerd en nadien ging het ook nog wel, maar was er toch weer bij de laatste week, ook al had ik wel redelijk goed opgelet en had ik effectief gedacht dat er iets af ging zijn, niet dus.

Ik moet ook gewoon weer gebruik gaan maken van de app & effectief invoeren wat ik in mijn mond stop. Als ik dat doe, merk ik dat ik meer controle heb over mezelf en over wat ik eet. Doe ik dat niet, dan laat ik mezelf meer gaan, want ik zie toch niet hoeveel punten ik nog over heb. Misschien moet ik eens een volledige week bijhouden wat ik eet en dit delen op mijn blog? Ik denk dat dat het voor mij makkelijker zou maken omdat de ‘druk’ van de blog er nog bijkomt.

Sporten

Dat ben ik wel weer aan het doen! Ik schreef er al eerder een blogje over dat ik terug aan het sporten ging en dat ben ik effectief weer beginnen doen. Ik begin er altijd met tegenzin aan, maar als ik gesport heb, ben ik wel altijd tevreden en voel ik me blij dat ik het toch weer gedaan heb.

Meer over het sporten zal je binnenkort op de blog kunnen lezen, ook op dat vlak volgt er namelijk een update.

Resultaat

Weegmoment 5: -0,5 kg
Weegmoment 6: +0,6 kg
Weegmoment 7: -0,8 kg
Weegmoment 8: +0,2 kg


Doel

Het doel is om nu nog even echt door te zetten. Tegen kerst zou ik graag 70 kg wegen, wat wil zeggen dat ik er nog 2 kg af wil. Als die 2 kg er af zijn, weeg ik al 6 kg minder dan voor mijn zwangerschap en daar zou ik in eerste instantie superblij mee zijn!

Wil jij graag nog een doel bereiken tegen kerst op vlak van sporten / afvallen?

Kirsten X

 

4 thoughts on “Weight Watchers: Update & weegmoment 5, 6, 7 en 8

Geef een reactie

