ByPictures #13 Zalando, een nieuw kuismaatje & spelen met een leeftijdsgenootje

Mijn fotodagboekje van de laatste week van oktober is dit… Wat vliegt de tijd toch voorbij!

Maandag

  • Het puzzelen gaat verder: papa B. maakt de puzzels en Lenne kijkt ernaar.
  • Varkentje verstoppen, haha! Ze zei echt dat het varkentje ‘weg’ was.
  • Als papa B. gaan basketten is en Lenne op bed ligt, doe ik nog wat verder aan mijn blog.

Dinsdag

  • We gaan even wandelen na het avondeten, omdat Lenne echt niet blij was. Gelukkig vond ze dat wel leuk! & uiteraard stoppen we even aan de kippen.
  • Thuis puzzelen we weer.
  • ’s Avonds wordt er niet veel meer gedaan: in pyjama op de zetel & de tv aan.

Woensdag

  • Yoghurt eten op de trein & intussen een vlog kijken leidt tot vlekken.
  • In comfortabele outfit voor “Peuters in actie” die ik met Lenne volgde (later meer daarover).
  • Nadien naar de Weight Watchers (in dezelfde outfit, geen zin om te omkleden).
  • De eetstoel van Lenne eens een grondige schoonmaakbeurt geven moet ook eens gebeuren…

Donderdag

  • Ik werk van thuis: communicatie uitwerken.
  • Mijn Zalando-bestelling werd geleverd.
  • Lenne aan het spelen in haar huisje. Mama kruipt er ook bij ;)

Vrijdag

  • Mijn nieuwe kuismaatje: een kruimeldief en stofzuiger in één.
  • Even naar de Aldi om wat boodschappen.
  • Onze nieuwe huisnummer die een vriend van ons gemaakt heeft. Nu nog ophangen.
  • Boekjes lezen!
  • De speelmat van Bumba wordt even verplaatst.

Zaterdag

  • Op bezoek bij mijn grootmoeder in het rusthuis.
  • Even bij de Carrefour. Ik had mandarijnen en blauwe bessen nodig & oeps, ik bracht ook nog een leesboek mee, een tienerleesboek eigenlijk zelfs, maar ik probeer bij te blijven wat betreft de boeken van Dirk Bracke.
  • Er eet er eentje een mandarijntje.. Lekker!
  • Ik ga ’s avonds bij een vriendin op bezoek. Haar zoontje is net 7 weken ouder dan Lenne.
  • Als ik terug thuis ben, kijk ik nog een aflevering naar Heroes.

Zondag

  • Een slagveld in huis! & dit was nog maar het begin!
  • Ik strijk :)
  • Even relaxen met een boekje en een tas thee.
  • Lenne aan het spelen bij papa B. zijn ouders. We gingen daar eten.
  • Ik deed een poging om een kopvlecht te maken bij mijn schoonzus omdat ze naar een themafeestje moest.

Zo, dat was het alweer voor deze week. Ik vind het altijd zelf heel erg leuk om de foto’s van de week ervoor weer terug te zien, want ik vergeet echt snel wat ik allemaal gedaan heb. Dit weekoverzicht helpt ook mezelf te herinneren wat ik allemaal deed…

Ga je soms ook wandelen met je kind(eren) omdat ze thuis niet blij zijn?

Kirsten X

2 thoughts on “ByPictures #13 Zalando, een nieuw kuismaatje & spelen met een leeftijdsgenootje

  1. Pingback: Een uur verschil |

Geef een reactie

