Mijn blogschema vanaf 7 november

Ik wil meer structuur op mijn blog, wil duidelijk communiceren naar jou toe wat je op welke dagen kan verwachten en wil daarom ook echt een blogschema gaan opstellen. Nu vind ik van mezelf dat er al aardig wat structuur aangebracht is, maar het kan nog een tikkeltje beter.

Mijn blog is een mamablog, maar gaat daarnaast ook nog over andere dingen die ik leuk vind. Lifestyle, DIY, Food, enzovoort. Ik wil al deze onderwerpen in de mate van het mogelijke gaan integreren in een blogschema (en me daar dan ook aan houden!). Wil je meer weten omtrent mijn blogschema? Lees dan snel verder!

Maandag, woensdag en vrijdag: Moederschap

Op deze 3 dagen wil ik graag artikelen inplannen die te maken hebben met moederschap. De onderwerpen kunnen uiteraard heel uiteenlopend zijn, want ik neem deze categorie heel ruim. Verzorging, shoplogs, emoties, moeilijkheden, reviews van speelgoed, updates rond spraak en ontwikkeling & nog veel meer kan je verwachten.

Dinsdag: Food & Feel Good.

Op dinsdag deel ik al een aantal weken eetdagboeken. Superleuk om te doen en om ook hierin te variëren. Nu wil ik graag mijn updates van de Weight Watchers en van het sporten hierbij opnemen. Er zal dus niet elke week een eetdagboek meer verschijnen, maar er komt wat meer variatie in de onderwerpen. Ook kan het zijn dat ik af en toe eens een receptje met jullie deel & dat zal ook in deze categorie gebeuren.

Donderdag: ByPictures 

Momenteel verschijnt op donderdag altijd mijn ByPictures-artikel en dat wil ik ook zo gaan houden.

Zaterdag: Silhouette Saturday & DIY 

Omdat ik verknocht ben aan mijn Silhouette Cameo, komt er vanaf volgende week elke week een creatie aan. & als ik eens iets anders maak, zal ik dit ook op zaterdag online zetten via deze rubriek.

Zondag

Op mijn Youtube-kanaal verschijnt er elke zondagochtend een video die ook tegelijkertijd op mijn blog verschijnt. De onderwerpen van deze video’s kunnen alle kanten uitgaan, dus die breng ik niet in een bepaalde categorie onder. Ik ga enkel het tijdstip van deze video wijzigen. Vanaf nu zal de video pas om 10u online komen.

De rest?

Wat met de andere artikelen die ik niet onder één van deze kan gaan onderbrengen? Wel, die zullen gewoon als extra artikel op mijn blog verschijnen. Jeuj, nog extra leesvoer!

Oh ja, momenteel komen mijn artikels telkens om 6u online, maar misschien is dit net wat te vroeg? Ik ga ze vanaf 7 november inplannen om 8u.

Deze structuur maakt het voor mij makkelijker werken en ook om het vooruit werken te gaan plannen. Ik ga het gewoon proberen op deze manier & we zien wel hoe het loopt. Werkt het niet voor mij, dan pas ik het gewoon weer aan en schrijf ik daarover ook een update.

Heb je nog suggesties betreffende mijn blogschema? Laat ze dan zeker weten!

Kirsten X

Geef een reactie

