Eetdagboek #6 Dinsdag & vrijdag

Een eetdagboekje van dinsdag en vrijdag vandaag. Kijk je mee naar wat ik allemaal in mijn mond stak deze 2 dagen?

Dinsdag

Ontbijt: Vollerkorenbrood met Balade-choco en banaan. Daarbij dronk ik een kop koffie.
Lunch: Lichtbruin brood met americain preparé en tomaat.

Avondmaal: Bloemkool met witte saus, aardappel en gepaneerde kip met een vulling van kaas en prei.
Avondsnack: It at wat veel te veel groentenchips.

Vrijdag

Ontbijt: Stukje stokbrood met Philadelphia light en kalkoenfilet. & een tas koffie, uiteraard! Ik maakte mij nog een koffietje en nam er een mignonnette bij (melkchocolade).
Lunch: Lunchen met mijn mama: croque bolognaise. Ik koos daarvoor omdat Lenne dan makkelijk kon mee-eten.

Tussendoortje: Omwille van een pamper-noodzaak, gingen we in de namiddag nog iets drinken. Ik koos voor een thee & daar lag alweer een chocolaatje bij. Ajaj! Ik deelde wel met mijn mama & ook Lenne mocht een klein stukje proeven. Lenne zei al snel “nog!” na het proeven. Gelukkig kan je haar nu nog wijsmaken dat het op is ;).
Avondmaal: Gekookt met Marley Spoon, een Mexicaanse schotel met rijst en bonen.

Wat eet jij graag als lunch als je uit eten gaat ’s middags?

Kirsten X

Geef een reactie

