Wat ik kocht met het shoptegoed van Radbag

Een aantal weken geleden won ik op de blog van Malou maar liefst 75 euro shoptegoed van Radbag, superleuk. Ik heb aanvankelijk heel erg getwijfeld wat ik daarmee ging kopen, maar vorige week dinsdag ging ik mijn besteld pakket ophalen bij het ophaalpunt (ik was namelijk niet thuis op de voorziene dag van levering).. Kijk je even mee?

p1070112

Light Up Message Board

p1070110

Eentje waar ik al lang over nadacht, maar ik vond het altijd redelijk veel geld voor iets waarvan ik niet zeker wist of het veel ging gebruikt worden & ik wist ook niet precies waar ik hem ging neerzetten. Het plaatsje had ik inmiddels gevonden & dankzij de bon was die andere knoop ook snel doorgehakt. De lightbox komt op Lenne haar kamer te staan, maar ik moet mijn hoofd nog even breken over de tekst die ik er zal opzetten.

Nari – Narwhal Ambient Light

p1070111

Superschattig toch, een lampje in de vorm van een narwal? I confess: dat deze dolfijnachtige een narwal heet, wist ik echter niet voor ik de lamp op de webshop zag verschijnen.. Zo’n klein lampje leek mij wel handig voor Lenne om later op een nachtkastje te zetten. Voorlopig krijgt deze een andere plaats in haar kamer.

Pool Table

p1070109

Ik hou van pool, maar plaats voor een echte, grote pooltafel hebben we niet. Mijn geld zou ik er trouwens ook niet insteken.. Ik heb namelijk nog andere dromen die hoger op mijn lijstje staan om te financieren. Daarom leek dit mij wel een leuk alternatief om eens op een zotte avond boven te halen, just for fun. Die kan dus gewoon in de schuif van de spelletjeskast en pakt helemaal niet veel ruimte in.

Ik heb zelf nog een kleine 10 euro bijbetaald voor deze 3 toffe items, maar ik ben er echt heel erg blij mee!

Zoals je wellicht ziet, nog geen uitgepakte foto’s.. Dit komt omdat ik van plan ben de items stuk voor stuk te gaan reviewen. Binnenkort op de blog dus!

Heb ik mijn shoptegoed goed besteed volgens jou? Welk item van de 3 vind jij het leukste?

Kirsten X

Geef een reactie

