ByPictures #10 Foto’s bekijken, in het park met een baby & Jeanneke

Tijd voor alweer de 10de editie van deze ByPictures! Kijk je weer mee naar mijn week?

Maandag

  • Er drinkt er deze ochtend eentje zelf haar fles.
  • Na mijn dagje thuiswerken, lees ik wat blogs.
  • Avondsnack: tortillachips met gesmolten kaas. Njammie!

Dinsdag

  • Ik gaf een opleiding aan nieuwe stagiairs. Deze foto nam ik tijdens de middagpauze.
  • Onze Marley Spoon – foodbox kwam weer toe.
  • De foto’s van de wegwerpcamera’s van ons trouwfeest zijn ontwikkeld & bekeken we ’s avonds in de zetel.

Woensdag

  • Experimenteren met dit huge fototoestel op het werk. Ik moest hier op donderdag mee filmen.
  • Omwille van een bommelding in Brussel-Noord hebben alle treinen vertraging. Gelukkig had ik nog vrij snel een trein naar huis.

Donderdag

  • In de zetel samen. Lenne sabbelt op een blok.
  • De reclamefolders bekijken vind ik altijd superleuk, maar ook wel gevaarlijk als ik alle promo’s uitpluis ;)

Vrijdag

  • Wij gingen op babybezoek bij een vriendin & Lenne wou bij mijn vriendin haar zoontje van 6 weken in het park. Ze is zot van baby’s en was heel erg lief voor hem.
  • We wandelen terug naar huis.
  • Lenne viel in slaap in de koets en hing echt te slapen. Ik had gevraagd of ik haar koets moest platleggen (voor ze in slaap viel), maar dat mocht niet.
  • Ik pakte mijn bestelling van Feeërieke uit. Nieuwe voorraad flexfolie en vinyl: check!
  • ’s Avonds gingen we uit eten. Lenne speelt hier op mijn schoot met een puzzel.

Zaterdag

  • Boodschappen op het aanrecht. Even opruimen die handel!
  • ’s Avonds na het eetfestijn & nadat ik met Lenne nog gepasseerd was op de basketmatch van mijn man, moest ik heel mijn vlog nog editen en uploaden. Het werd heel laat.

Zondag

  • We gingen nog naar Brantano om schoenen voor papa B. en mezelf (Lenne had er al voor aankomende herfst/winter). Interessant krukje om op te zitten in de winkel trouwens!
  • Op bezoek bij mijn oma. Ze haalde mijn mama haar pop boven zodat Lenne ermee kon spelen. ‘Jeanneke’ is zoals je ziet al heel oud.
  • Herfstwandeling met het fietsje (mijn man duwt)! Lenne had al een paar dagen aangegeven dat ze wou wandelen met de fiets en eindelijk hadden we tijd om dit te doen.

We hebben weer een heel gezellige week & vooral weekend achter de rug. Vooral de wandeling zondag heeft ons deugd gedaan. Deze week ga ik wel mijn video voor zondag sneller bewerken, want tot 1u ’s nachts daarmee bezig zijn is echt te lang.

Hou jij ook zo van herfstwandelingen (met de kids)?

Kirsten X

One thought on “ByPictures #10 Foto’s bekijken, in het park met een baby & Jeanneke

Geef een reactie

