Een eigen domein?

Een nog echter, eigen plekje op het web dankzij een eigen domein? Wil ik dat?

eigendomein

Ik ben er toch sterk over aan het nadenken als ik eerlijk ben. Ik merk dat ik gewoon veel meer tijd aan mijn blog besteed dan ik een aantal weken geleden ooit gedacht zou hebben, dat ik meer en meer merk dat ik alsmaar meer ideeën heb en die ook online wil gaan plaatsen.

Oorspronkelijk had ik nooit gedacht dat er bijna elke dag een blogpost van mij online zou komen. Ik hield dit niet voor mogelijk. Momenteel komen er 5 artikels online per week, waarvan 1x een eetdagboek en 1x een ByPictures-artikel. Op zaterdag of zondag komt er ook al een paar weken een video online op mijn YouTube-kanaal en dat is ook echt iets dat ik wil blijven doen.

Omdat ik met mijn blog echt wel het beste van mezelf wil geven, ben ik er meer en meer over aan het nadenken om toch mijn eigen domein aan te kopen. De twijfels zijn er nog wel, maar ik neig alsmaar meer naar een “ja”.

Ik besef wel dat de lat dan weer een stuk hoger zal gaan liggen en ik ook echt wat meer moet gaan leren over mooie foto’s maken en meer tijd zal moeten investeren om kwalitatief goede artikels te kunnen publiceren. Maar dat heb ik er voor over. En eigenlijk is het er voor over hebben totaal verkeerd uitgedrukt, want ik hou er gewoon van. Het is geen opoffering om te bloggen, integendeel. Het biedt mij rust en is een echte hobby geworden, eentje waar ik ontzettend van geniet.

Waar ik trouwens ook nog niet aan uit ben is of ik de blog wel My Mummy Tale zou blijven noemen. Ik heb op Instagram & Twitter de naam DreamerKirsten en misschien zou ik er wel voor opteren om mijn blog ook zo te noemen. Ik ben er nog niet aan uit.

Als ik voor een eigen domein zou gaan, blijf ik dan best bij WordPress? Of zijn er andere websites die je mij zou aanraden? Ik lees het graag en kan de tips goed gebruiken! Zou ik de naam van mijn blog veranderen naar DreamerKirsten?

Kirsten X

4 thoughts on “Een eigen domein?

  1. Zelf vind ik wordpres erg makkelijk werken en veel bloggers met andere sites hadden een tijd problemen met reacties plaatsen dus ik zou bij wordpres blijven! De naam is leuk!!

    Like

Geef een reactie

