ByPictures #9 Lezen, teambuilding & wafels

ByPictures #9 begint op dinsdag, aangezien ik maandag geen enkele foto maakte. Ik neem je mee naar afgelopen week aan de hand van dit foto-overzicht. Kijk je gezellig mee?

Dinsdag

  • Ik las de Flair in de trein. Heerlijk ontspannen.
  • We ontvingen onze eerste Marley Spoon – foodbox. Binnenkort mag je hiervan een review verwachten trouwens!

Woensdag

  • Dit tasje van Carrefour kreeg ik in het station van Brussel-Noord. Er zaten koekjes & een appelsapje in.
  • ’s Avonds werd er vlijtig gelezen in de zetel.

Donderdag

  • Teambuilding met de collega’s: ontbijt met mini-koeken. De andere had ik reeds opgegeten, haha!
  • Dit was onze locatie voor de teambuilding.
  • De lunch die we daar kregen: een uitgebreid koud buffet. Mijn bord lag echt te vol, maar het zag er allemaal zo lekker uit.

Vrijdag

  • Visjes kijken in het Waasland Shopping Center.
  • Lenne wandelt aan mijn hand, want ze wou even niet meer in de buggy.
  • & daarna loopt ze bij meter Nienke.
  • Het bankje in het winkelcentrum even uitproberen. Ook baby moest op de bank.
  • ’s Avonds gingen we uit eten voor de huwelijksverjaardag van mijn ouders.

Zaterdag

  • Er wil er eentje op een gewone stoel zitten, zoals een grote meid.
  • Scampi gepeld & ontdarmd.
  • Nog even wandelen met het fietsje.
  • Jammer genoeg begon het te regenen en zag ik er na de wandeling zo uit.

Zondag

  • Selfies maken met mama.
  • Chillen in de zetel.
  • Ik besteedde mijn gratis tegoed in de Silhouette Store.
  • Dekentje knuffelen.
  • Een wafel op het verjaardagsfeestje van mijn tante, njammie! Lenne proefde trouwens ook voor het eerst van een wafel en het viel in de smaak.
  • Poesje aaien vanop papa’s schoot.

Zo, dit was alweer het overzicht van vorige week.

Deed jij wat leuks afgelopen week?

Kirsten X

4 thoughts on “ByPictures #9 Lezen, teambuilding & wafels

Geef een reactie

