Eetdagboek #4 Vrijdag & zaterdag

Eigenlijk vond ik het vorige keer best leuk, dat eetdagboek van 2 volledige dagen, dat ik besloot om het deze week opnieuw zo aan te pakken. Vandaag dus mijn eetdagboek van afgelopen vrijdag & zaterdag…

Vrijdag

Ontbijt: Mager yoghurt met havermout, appel en een snuifje kaneel.
Lunch: Broodje “Le Paris”: kippenfilet, Parmezaanse kaas, balsamico-crème.
Avondmaal: Ierse steak, salade, frietjes & pepersaus. Voorafgegaan door een bord Spaanse tapas, die ik vergat te fotograferen.

Zaterdag

Ontbijt: Banaan-havermoutpannenkoeken met wat confituur & een kop koffie.
Tussendoortje: Gele kiwi.
Lunch: Vollerkorenbrood met zelfgemaakte tonijnsalade en kerstomaten.

Tussendoortje: Kop koffie met een WW karamel wafel. Ik nam ook nog een stuk chocolade. Had er zoveel zin in.
Avondmaal: Tagliatelle met scampi en pikante tomatensaus. In de tomatensaus zat ook nog gele paprika en courgette.

Wat is jouw favoriete tussendoortje?

Kirsten X

One thought on “Eetdagboek #4 Vrijdag & zaterdag

Geef een reactie

