ByPictures #8 Poppen, selecties & wandelen

Kijk je mee naar mijn foto’s van vorige week?

Maandag

  • Lenne ging een dagje naar zee met haar opa en oma (ouders van papa B.). Baby mocht ook mee.
  • Ik probeerde het logo van BBC The Tower (basket) te traceren met Silhouette Studio.

Dinsdag

  • Op het werk zat ik voor het eerst in de jury om selectie-interviews af te nemen, zo leuk om te doen!
  • Ik kocht mij het Mini-magazine om op de trein te lezen.

Woensdag

  • Wandelen… & baby mag ook mee :)
  • Er oefent er eentje volop met zelfstandig eten.
  • Baby heeft lekkere voetjes!

Donderdag

  • De afstandsbediening is het favoriete speelgoed van Lenne, ook al mag het niet. Eerst foto nemen en dan zeggen dat ze het moet afgeven… Hmm, ook niet zo educatief verantwoord ;)
  • Knuffelen met papa B.
  • Druifjes eten, nomnomnom.

Vrijdag

img_3153

  • In de auto speelt Lenne altijd op de ‘tablet’. We waren onderweg naar een instuif.

Zaterdag

  • Bij de beenhouwer staat deze houten trein om mee te spelen. Papa B. speelt en ik schuif aan.
  • ’s Avonds deed ik mee aan de verrassingstocht. Dit is een wandeltocht van 11km met de zaklamp door veldbaantjes. De route moet je zelf zoeken aan de hand van een stafkaart. Heel tof!
  • Lenne ging bij oma en opa slapen, maar ging eerst met oma en opa nog even naar de basketmatch van papa B.

Zondag

img_3167

  •  We gingen Lenne ophalen bij papa B. zijn ouders en bleven daar eten ’s middags. Ze heeft daar een nieuw speelgoedje: een loopwagentje in de vorm van een vliegtuig van Winnie The Pooh. Superleuk vindt ze het! Ze schatert het echt uit als we met haar aan een behoorlijk tempo daarmee door de kamer rijden.

Wat maakte de voorbije week voor jou bijzonder?

Kirsten X

Plaats een reactie