Weight Watchers: Update & weegmoment 2,3 en 4

Momenteel ben ik alweer meer dan 4 weken bezig met Weight Watchers… Tijd voor een update & de resultaten van mijn tweede, derde & vierde weegmoment!

wwfeelgood

Ervaring

Wel, als ik eerlijk ben, gaat het met ups en downs. Ik heb dagen waarop het geen probleem is om binnen mijn ‘budget’ te blijven, dat het mij goed lukt om het vol te houden en dat ik weinig of geen zin heb om te snoepen. Maar… Er zijn ook andere dagen. Dagen waarop ik aan niets anders denk dan chocolade. Dagen waarop het mij niet lukt om mijn verstand te volgen en waarop ik dus in de snoepkast zit en het ene na het andere in mijn mond stop.

Gelukkig zijn de dingen die ik in mijn mond stop nog wel Weight Watchers-proof, ook qua snoepgoed. Ik haal bijna uitsluitend nog rijst- en maïswafels in huis of chocoladerepen / snoepjes van Weight Watchers zelf. Nog enigszins te rechtvaardigen dus. Zelfs met mijn vreetpartijen, want ja, zo noem ik ze, lukt het mij om binnen mijn punten te blijven. Allemaal dankzij mijn weekextra00 Lang leve het systeem dat nog steeds een weekextra bevat, want zonder zou het een complete catastrofe zijn!

Enkel de laatste week, is het mij niet gelukt om binnen mijn weekextra te blijven. Jammer, maar het is mijn eigen fout. Ik kon gewoon gezegd hebben dat ik het niet opat of het niet uit de kast haalde, maar ik was gewoon niet sterk genoeg om aan de verleiding te weerstaan.

Sporten

Hu? Wat is dat nu weer? Nee, sporten heb ik de laatste 3 weken niet gedaan. Of toch wel, ik heb één keer op de fiets gereden op zolder (hometrainer) gedurende 3 kwartier. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het mij bij temperaturen van boven de 30 graden totaal niets zegt om te sporten. Bah! Maar de hete dagen zijn al een week voorbij, dus ik zal weer eens in actie moeten schieten op dat vlak en écht meer moeten bewegen.

Resultaat

Ik hoop dat het in dezelfde lijn blijft verdergaan, want ik ben echt tevreden met mijn resultaten.

Weegmoment 2: -0,9 kg
Weegmoment 3: -0,9 kg
Weegmoment 4: -0,5 kg

p1070015

 

Dit brengt het totaal op -3,2 kg op 4 weken tijd! Wel grappig dat ik gewoon 3 keer op rij hetzelfde aantal kg’s kwijt ben. Aan mijn buik begin ik het al een klein beetje te zien dat ik afgevallen ben en dat maakt me blij. Ik ga dus gewoon lekker verder zoals ik bezig ben & gun mezelf af en toe een lekkere vreetpartij (zoals afgelopen zondag wanneer er moussaka op het menu stond bij mijn schoonouders, njammie!).

Wil jij nog iets aan jouw gewicht doen of heb je tips voor mij? Ik lees het graag in de reacties!

Kirsten X

One thought on “Weight Watchers: Update & weegmoment 2,3 en 4

  1. Pingback: Weight Watchers: Update & weegmoment 5, 6, 7 en 8 |

Geef een reactie

