ByPictures #7 Carwash, Nespresso & veel Duplo

Een kijkje doorheen afgelopen week (van maandag 12 tot zondag 18 september)… Kijk je mee?

Maandag

  • Ontbijt op het werk: kiwi, havermout, yoghurt & blauwe druiven (van buurman zijn druivelaar – superlekker trouwens!)
  • Zondagavond werd ik gestoken door een mug. Beetje een allergische reactie…
  • Duplo op de wasbak. Deze kocht ik zondag op de garageverkoop.
  • Papa B. stak de boerderij van Duplo in elkaar voor Lenne om de dag erna er mee te spelen.

Dinsdag

  • Ik werkte van thuis en het eerste dat Lenne deed als ze wakker werd… Met de boerderij spelen. Leuk om te zien!
  • Na het werk ging ik met de auto naar de carwash, lekker lui (zoals altijd als het gaat om het wassen van de auto).
  • Lenne speelt hier met de ZoefZoef-dieren van Vtech. Dat vindt ze ook echt tof.

Woensdag

  • Voor het laats op de trein met papa B. We kwamen allebei ’s middags naar huis.
  • Nieuwe lading Nespresso’s! Kunnen we weer even verder met koffie drinken.

Donderdag

img_30311

  • Papa B. had zijn eerste werkdag op zijn nieuw werk en we gingen samen met de wagen naar Brussel. Dit was uiteraard de foto op de terugweg :)

Vrijdag

  • Er wou er eentje in het grote bed :)
  • Boodschappen doen met mama. Iets uit de kar is altijd leuk speelgoed. Deze keer een rolletje afplaktape.
  • Ik kocht een azalea voor Kom op tegen Kanker.
  • & weer in de weer met de boerderij (inmiddels al wat uitgebreid zoals je ziet).

Zaterdag

  • We gingen zwemmen in S&R Rozebroeken in Gent.
  • Foto 2 zag je wellicht al voorbijkomen op Instagram?
  • Check het palmboompje op Lenne haar hoofd! Zo schattig!

Zondag

  • Ik ging aan de slag met de Silhouette Cameo 3. Zaterdag mag je de video over de unboxing verwachten!
  • & ik bestelde mijn eerste (gratis) foodbox, eentje van Marley Spoon.

Bestelde jij al eens een foodbox? Hoe is dit bevallen?

Kirsten X

One thought on “ByPictures #7 Carwash, Nespresso & veel Duplo

Geef een reactie

