Eetdagboek #1

Ik ben het type dat op restaurant naar de borden van de anderen kijk om te zien wat ze aan het eten zijn. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben en wat ik zie echt mijn keuze kan beïnvloeden. Als ik op andere blogs een eetdagboek zie passeren, gaat diezelfde nieuwsgierigheid aan de slag en klik ik die blogpost snel open. Op mijn oude blog, die niets te maken had met moederschap, heb ik zelf ook nog een eetdagboek bijgehouden. Dus het leek mij best leuk om dit weer te gaan doen. Likkebaard je mee?

In combinatie met Weight Watchers kan het misschien voor jou een bron van inspiratie zijn over hoe het koken met WW er nu daadwerkelijk uitziet. Ik heb enkel foto’s gemaakt (met smartphone) van mijn avondeten.

Maandag
Wok met kip & noedels

img_29331

Dinsdag
Aardappels met wortelen&erwten & gehaktballen
(mijn gehaktballen waren heel klein om ze te kunnen onderscheiden van papa B. zijn gehaktballen – ik had mijn gehakt mooi afgewogen voor Weight Watchers).

img_29351

Woensdag
Gevulde courgetten met rijst & tomatensaus
Kookkunsten van mijn oma :)

img_29441

Donderdag
Cannelloni met spinazie, ricotta & tonijn

img_29471

Vrijdag
Zelfgemaakte americain met rauwkost & aardappelblokjes in de Actifry
Een aanrader trouwens, die Actifry!

img_29521

Zaterdag
Spaghetti bolognaise
Oeps! Foto genomen als het eten op was…

img_29621

Zondag
Barbecue: rauwkost, varkenshaasje & gegrilde paprika
Nadien nog steak ook gegeten :)

img_30061

 Wat stond er bij jou afgelopen week op het menu? Geef jij mij wat inspiratie?

Kirsten X

3 thoughts on “Eetdagboek #1

  1. Pingback: Eetdagboek #3 Woensdag & vrijdag |

Geef een reactie

