ByPictures #6

Ik laat je alweer aan de hand van foto’s zien hoe onze week er uitzag. Ik ging naar het pensioenfeest van mijn vader, speelde veel met Lenne en ging voor het eerst naar Bio-planet. Lees je mee?

Maandag

Na het werk maandag geef ik Lenne fruitpap. Ze houdt nu al heel erg goed haar eigen beker vast.

IMG_2271
Schommelen dan maar.

IMG_2275
Er gluurt er eentje vanuit haar park naar papa en mama.

IMG_2276
Ik vouw de was nog op.

IMG_2277
De wekker zetten voor de dag erna, nog vroeger dan anders aangezien ik met de auto naar het werk ga dinsdag.

IMG_2278
Dinsdag

Onderweg naar het werk. File, uiteraard.

IMG_2279
Het is het pensioenfeest van mijn papa vandaag. Deze foto hangt aan de deur van zijn bureau, supergrappig!

IMG_2280
Na het feestje ga ik nog even binnen bij Bio-planet om vruchtenmoes voor op Lenne haar boterham.

IMG_2282

Tijd om met Lenne te spelen.

IMG_2283

Woensdag

Lenne vindt onze oranje kussens met van die lintjes heel erg leuk. Af en toe slaagt ze erin om er zo’n lintje uit te trekken en dan is ze daar heel de tijd mee bezig.

IMG_2285

Het blinkend plaatje van Bopita op haar park is ook zeer interessant.

IMG_2286

Woensdagavond ben ik uitgenodigd bij een collega thuis met nog een aantal collega’s. We aten kaasschotel en hadden een heel gezellige avond.

IMG_2290

Donderdag

Ik werk van thuis en Lenne doet een dutje in haar park.

IMG_2291

Tijdens de middag doe ik gauw een boodschap en slaapt Lenne verder in haar autostoel als we terug thuis zijn.

IMG_2293

Stofzuigen…

IMG_2294

Na het kuisen ga ik een toertje lopen. Het is voor het eerst in anderhalf jaar dat ik terug ga lopen en al bij al gaat het vlot. Ik loop een dikke 40 minuten aan een stuk, maar wel traag weliswaar.

IMG_2295

Klauteren op papa om haar boekje te bemachtigen.

IMG_2296

Nog even het park in en dan naar bed.

IMG_2299

Ik eet een yoghurt met frambozen.

IMG_2300

Vrijdag

Ik sta met de auto te wachten aan het station in Aalst om papa B. op te halen. Ik was vroeger gestopt op het werk om al boodschappen te kunnen doen.

IMG_2308

Auto uitladen…

IMG_2309

De rest van de avond nam ik geen foto’s meer. We maakten een pasta met kip en pesto en genoten van onze vrijdagavond.

Zaterdag

Ons vast ritueel op zaterdagochtend: knuffelen in bed. Vandaag doet papa B. een kiekeboe-spelletje vanonder het dekbed.

IMG_2312

We kochten een nieuwe microgolf aangezien de microgolffunctie in onze combi-oven defect is en het heel veel geld kost om deze te laten maken, veel meer dan de kostprijs van een nieuwe microgolf.

IMG_2315

In dit zakje zit het kleedje dat Lenne zal dragen op ons trouwfeest. Dat kochten we vandaag.

IMG_2317

’s Avonds komt meter Nienke babysitten en ga ik mee naar de basket. Nadien gaan we iets eten in Gent.

IMG_2318

Zondag

We spelen met de slak en met de stapelbekers.

IMG_2319

IMG_2321

In de namiddag gaan we bij papa B. zijn zus voor haar verjaardag. Papa B. speelt met Lenne tijdens de aperitief.

IMG_2324

We blijven tot ongeveer 20u30 bij papa B. zijn zus en gaan dan naar huis. Lenne krijgt nog een pap en gaat dan slapen.

Hoe was jouw week?

Kirsten X

3 thoughts on “ByPictures #6

  1. Leuke week hoor. Wij hadden ook zo’n kussen met van die touwtjes.. Op een gegeven moment had Fiene er zoveel uitgetrokken dat het kussen kale plekken begon te krijgen haha – nu dus maar weer ‘normale’ kussens op de bank gelegd ;)

    Like

Geef een reactie

