Webshop – Happily Ever After Deco

Vanaf vandaag zet ik af en toe een leuke webshop in de kijker & maak ik er ook meteen mijn verlanglijstje bij op, want wat is er leuker dan wegdromen bij alle mooie spullen die je ziet? De eerste webshop die ik in de kijker zet is Happily Ever After Deco!

HappilyEverAfterDeco

Bron

Happily Ever After Deco kwam ik tegen op de blog van Kelly Caresse en ik deed via haar Instagram ook mee met de winactie waarbij je een Kanindocka Pop kon winnen.

Knipsel

Bron

Ik vond de pop zowel in het roze als in het mintgroen erg mooi, maar toen ik op laatst de webshop checkte om te zien of deze nog beschikbaar waren, werd ik teleurgesteld… Enkel nog een groot exemplaar in het paars kon ik bestellen, maar paars is nu echt de kleur waar ik het minst van hou.

Uiteraard snuffelde ik verder en bekeek ik wat je allemaal kan aankopen op deze webshop. In de kids!-rubriek kan je nachtlampjes, kussens en knuffels, placemats, borden, bekers en rugzakjes bestellen. Alle items zijn echt heel erg lief en passen perfect op een babykamer.

De knuffel die op mijn verlanglijstje staat is deze, de Little Horse Doll:

LittleHorseDoll

Bron

Daarnaast verkopen ze ook letterbanners, die ook heel mooi kunnen staan op een kinderkamer. Je krijgt een set toegestuurd waarmee je dan zelf je letterbanner kan gaan personaliseren. Om je muren op te vrolijken kan je ook nog kaarten en posters bestellen of wandhaakjes.

Zo’n letterbanner zie ik ook wel nog zitten om op Lenne haar kamer aan de muur te hangen. Het ziet er best stoer uit, vind ik. Aangezien de muren op Lenne haar kamer gebroken wit van kleur zijn, zou ik de letterbanner in het zwart kiezen om voor wat contrast te zorgen.

Letterbanner

Bron

Ook de lightboxen vind ik fantastisch! Een heel erg toffe manier om een ruimte persoonlijker te gaan maken. De lightbox zelf kan je aanschaffen op A4-formaat of A5-formaat en je kan er verschillende prenten bijkopen of zelf je eigen tekst gaan samenstellen met een letterpakket. Een pluspunt aan zo’n lightbox is dat je altijd kan veranderen van tekst of prent, zodat het telkens een ander accent aan de kamer geeft.

Lightbox

Bron

Daarnaast kan je in de webshop nog party-accessoires aankopen en allerlei leuks om je tafel aan te kleden, maar daar staat er niets van op mijn verlanglijstje. De items die ik het leukst vind, heb je hierboven kunnen zien.

Verzenden bij Happily Ever After is gratis vanaf 75 euro en anders kost het €8,95 om naar België te verzenden. De voorziene levertermijn bedraagt 3 tot 5 werkdagen, wat reuze meevalt!

Ben jij bekend met de webshop Happily Ever After Deco? Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Kirsten X

 

 

Geef een reactie

