ByPictures #5

Inmiddels is het al de vijfde keer dat ik deze ByPictures schrijf. Ik verbaas mij er altijd over hoe snel een week om is. Kijk je weer even mee naar afgelopen week?

Maandag

Ik vertrok iets vroeger op het werk om in Brussel-Noord nog naar de apotheker te gaan. Naast Nan Pro 2 kocht ik ook nog een setje met tandenborstel en tandpasta voor Lenne.

IMG_2152

Lenne zit hier in haar wipper terwijl ik aan het koken ben.

IMG_2156

Papa B. speelt met Lenne in de zetel voor ze haar laatste pap krijgt.

IMG_2158

Dinsdag

Lenne slaapt in haar park. Ze neemt altijd vreemde posities aan als ze wil slapen en soms zie je gewoon de houten latten van het park in haar hoofd staan als ze ontwaakt.

IMG_2163

Net voor haar middagdut speelt ze nog even in haar blote benen. Ik had haar broek al uitgedaan omdat ze altijd zonder broek in haar slaapzak ligt in de namiddag.

IMG_2167

Ineens begon het te hagelen!

IMG_2170

Lenne is wakker. Op de babyfoon zie je dat ze aan het spelen is.

IMG_2171

Ik doe eerst even de gordijnen open op haar kamertje en trek van daar een foto. Piep Lenne!

IMG_2183

Papa B. doet Lenne een nieuwe pamper aan. Hij is al in sportoutfit om straks te gaan basketten.

IMG_2184

Ik was de keuken af.

IMG_2185

Lenne op de mat in de keuken aan het wachten op haar papje.

IMG_2188

Woensdag

Ik ben ziek en lees in de zetel in “Brieven aan jonge ouders”.

IMG_2190

Woensdagavond ga ik naar de dokter en die schrijft mij thuis tot en met vrijdag. Verdict: de griep. Nadien doe ik een poging om te koken, maar ik vergat dat ik het pak spaghetti langs de andere kant ook al opengesneden had…

IMG_2191

Donderdag

Omdat ik toch thuis ben van het werk, laten we Lenne liggen ’s ochtends en komt haar oma haar ophalen. Ze brengt kleertjes mee, die ze kocht in Berlijn.

IMG_2192

Ik kijk naar Thuis en vervolgens begin ik aan de serie Heroes, die al heel erg lang in de kast ligt zonder naar te kijken. Aangezien ik ze leende van vrienden, werd het wel eens de moment dat ik eraan begon.

De rest van de dag deed ik niet zo veel behalve rusten.

Vrijdag

Ik voel me al iets beter en aangezien papa B. vrijdag thuis was, mocht Lenne alweer uitslapen. Ik geef haar pap.

IMG_2195

Lenne zit bij ons aan de ontbijttafel. Mijn ontbijt bestaat uit koffie, havermout, banaan en yoghurt.

Nadien speelt Lenne met meneer pinguïn.

IMG_2203

Daarna leg ik mij in de zetel en doe voor de rest van de dag opnieuw niet veel bijzonders.

Zaterdag

Gelukkig ben ik weer zo goed als genezen! Koffie zetten voor bij het ontbijt dan maar…

IMG_2205

Even met Lenne in de zetel, want ik vertrek zo dadelijk met mijn mama om te gaan winkelen. Tijdens het winkelen trek ik geen enkele foto.

IMG_2214

Na haar fruitpap en nog even gespeeld te hebben, doet Lenne een slaapje. Mijn ouders komen haar ophalen, want Lenne gaat bij hen slapen. Mijn papa voert mij naar de basketbalmatch van papa B. terwijl mijn mama bij ons thuis blijft bij Lenne, die nog steeds slaapt als ik vertrek.

IMG_2221

Het einde van de match. De roze (ploeg waarbij papa B. speelt) wonnen.

IMG_2225

Op het verjaardagsfeestje van de nicht van papa B. zijn vader. Ze werd 50 en het thema was “Black & glitter”. Papa B. droeg dit kostuum.

IMG_2228

Dansen!

IMG_2229

We waren thuis om 02u40 denk ik.

Zondag

Na uitgeslapen te hebben, gingen we na de middag om Lenne bij mijn ouders.

Toen we thuiskwamen sliep ze in haar autostoel.

IMG_2231

Papa B. wou graag naar de volleybal gaan kijken en ik voerde hem weg. Opnieuw sliep Lenne thuis verder in haar autostoel als we terug thuis waren. Check die schattige teentjes! Ze had één kous uitgedaan.

Spelen met mama op de speelmat en nadien schommelen.

Nadien rijd ik naar Liedekerke bij vrienden. Papa B. eet daar frietjes, maar ik heb geen honger. Lenne speelt vrolijk na even te moeten wennen aan de nieuwe omgeving. Eén van de poezen komt er gezellig bijliggen.

Nadien gaan we naar huis, is het tijd voor pap en kijken papa B. en ik nog naar Eigen Kweek.

Ben jij al geveld geweest door de griep?

Kirsten X

 

 

 

 

Geef een reactie

