Shoplog #3 DPAM & Okaïdi

Ik ging half januari shoppen voor mijn kleine meid, want ze had nog een nieuwe pyjama nodig. Uiteraard bleef het niet bij die pyjama, maar bracht ik ook nog een aantal andere stuks mee. Ik laat je vandaag zien wat ik toen allemaal kocht. Een aantal dingen heeft ze al gedragen, andere nog niet.

Allereerst, de pyjama. Ik kocht deze bij Okaïdi en ook al waren het nog solden, toch kocht ik hem van de nieuwe collectie. Waarom? Ik had maar één pyjama in het soldenrek gezien die ik mooi vond, maar met slechts 20% korting, waardoor deze duurder was dan de pyjama van de nieuwe collectie. Bovendien vond ik die van de nieuwe collectie nog een stuk mooier, dus het was snel beslist dat het deze werd.

Ik vind de pyjama heel schattig met de slapende uil erop. Hij is uit één stuk en met voetjes, lekker warm voor de winter dus. De sluiting zit op de achterzijde, maar dit stoort totaal niet. Lenne draait toch graag op haar buik op haar verzorgingskussen, haha! Deze zal je waarschijnlijk wel al aan gezien hebben op een aantal foto’s.

Daarnaast kocht ik bij Okaïdi nog een shirt met lange mouwen (ook van de nieuwe collectie). Deze kocht ik in maat 80, maar als ik hem nu bekijk valt hij wel vrij ruim. We zien wel wanneer hij past.

Het shirt is lekker licht van kleur waardoor het in de zomer zeker niet misstaat en het detail met de zeester en de tekst vind ik mooi én meisjesachtig.

Bij DPAM sloeg ik wel mijn slag in het soldenrek. Alles aan -60%, jeuj!

Allereerst kocht ik een grijze gilet met rits en kap. Ik heb lang getwijfeld of ik hem al dan niet zou meenemen omdat ik niet zeker wist of ze er veel geniet van zou hebben.

P1050448

Inmiddels heeft ze hem al eens gedragen en ik denk dat ze hem nog meer zal gaan dragen vanaf nu. Hij ligt momenteel in de mand met strijk, zoals je op foto aan de kreukels ziet.

Daarnaast kocht ik legging in maat 74 (om direct aan te doen) en net dezelfde in maat 86 (op de groei). Ik vind een legging echt zo makkelijk. Hij is donkerblauw en lijkt op een jeans. Aan de onderkant van de broekspijpen zijn er drie knopen als versiering.

Het laatste stuk dat ik kocht is een echte jeans in maat 80. Niets speciaal, gewoon makkelijk voor Lenne om in te bewegen ook. Voor de zomer mocht het ook al een iets blekere jeanskleur zijn naan mening.

P1050451

Vind jij Lenne haar pyjama even schattig als ik? :]

Kirsten X

2 thoughts on “Shoplog #3 DPAM & Okaïdi

Geef een reactie

