ByPictures #4

De tweede ByPictures die deze week online komt, puur omdat ik het vorige verslag niet op tijd gepubliceerd kreeg. Foei Kirsten! Lees gezellig mee met hoe afgelopen week er bij mij uitzag…

Maandag

Lenne is hier braaf aan het spelen.

IMG_2091

Patatjestijd met een slabbetje van Rube en Rutje. Op het menu: courgette met kalkoen en aardappels.

IMG_2097

We zijn nog steeds op zoek naar een geschikte vakantiebestemming…

IMG_2098

Ook strijken moet eens gebeuren. Als het wat te veel is om bij mijn oma te brengen, doe ik altijd een stuk zelf (ook al zegt zij dat dit niet hoeft). Tijdens het strijken slaapt Lenne in haar park. Dat stomen moet blijkbaar toch slaapverwekkend zijn..

Sporten is ook in orde voor vandaag: ik rijd 45min op de hometrainer.

IMG_2103

Dinsdag

Ik geef opleiding op dinsdag en na de opleiding wacht ik in het station van Brussel-Zuid op papa B. om samen met hem naar huis te gaan. Even checken op welk spoor ik moet zijn.

IMG_2104

Verschonen!

IMG_2105

Stof afdoen boven en stofzuigen. Ja, de kuis moet ook gedaan worden.

IMG_2106

Ik leg het scoreblad van de basket klaar om woensdag in de brievenbus te stoppen.

IMG_2107

Papa B. neemt foto’s met dit kaartje… Wat vliegt de tijd!

IMG_2108

Woensdag

De eerste keer dat ik mijn handschoenen aantrek om op de trein te staan wachten. Brrr!

IMG_2112

Ik ontvang mijn uitnodiging voor mijn examen.

IMG_2115

’s Avonds gaan we Lenne oppikken bij mijn ouders en brengen ze nadien naar papa B. zijn ouders. Ze gaat daar slapen omdat wij nog op restaurant gaan met vrienden. Het is de eerste keer dat we Lenne in de week ergens anders laten slapen. Papa B. speelt nog even met Lenne.

IMG_2117

Na het eten (ik vergat daarvan een foto te nemen) drink ik nog een kopje thee.

IMG_2119

Donderdag

Natuur van op de trein.

IMG_2120

Boerenkost: rode kool met pensen. Aangezien ik niet zo graag gekookte aardappelen eet, eet ik enkel vlees en groenten.

IMG_2121

Ik leg kledij klaar om in Lenne haar verzorgingstas te stoppen.

IMG_2122

Nadien ruim ik dit bakje eens op. Hoog nodig!

IMG_2123

Aan het dutten…

IMG_2124

En na de laatste pap in bed.

IMG_2125

Vrijdag

Ik nam welgeteld één foto vrijdag. De kroepoek die op tafel stond bij papa B. zijn ouders. We gingen daar Chinees eten voor de verjaardag van papa B. zijn papa (de opa van Lenne dus) en hadden een heel gezellige avond.

IMG_2126

Zaterdag

Lenne en papa B., allebei op de buik in de zetel, allebei in pyjama.

IMG_2127

Ik doe boodschappen: beleg halen voor de boterham. Daarna rijden we door bij mijn oma om daar pistolets te gaan eten.

IMG_2128

Lenne speelt in haar park.

IMG_2131

Winkelen bij Colruyt: vooral veel groenten en fruit voor Lenne.

IMG_2132

De manden strijk verhinderen de doorgang boven en ik besluit alles maar eens in de kast te leggen.

IMG_2134

Ik ga met Lenne op bezoek bij mijn grootmoeder (mijn papa zijn mama) in het rusthuis. Nadien ga ik naar het verjaardagsfeestje van mijn nichtje en nonkel. Papa B. moet basketten, dus die is er niet bij.

IMG_2135

Zondag

Eerste werk van de dag gebeurt op het waskussen.

IMG_2138

Voor het eerst eet Lenne een stukje boterham. Best wel moeilijk voor haar om dit binnen te krijgen. Het is een totaal nieuwe manier van eten en ze kokhalst af en toe. Al bij al lukt het vrij goed.

IMG_2139

 

Na de middag gaat papa B. met Lenne wandelen, dus doen we Lenne haar jas, muts en sjaal aan.

IMG_2144

Ik blijf thuis om mij voor te bereiden op mijn bevorderingsexamen van de dag erna. Lezen, lezen en lezen. Nadien ga ik papa B. en Lenne ophalen bij mijn ouders en blijven we daar nog even zitten.

IMG_2149

Om het weekend af te sluiten drink ik melk met Cuarenta Y Tres (Likor 43).

IMG_2151

Was vorige week bij jou druk? Wat deed je allemaal?

Kirsten X

Geef een reactie

