ByPictures #2

Alweer een week voorbij, tijd voor mijn fotoverslag van afgelopen week..

Maandag

Ik stond ’s ochtends mee op met papa B. om zijn boterhammen klaar te maken en kroop nadien nog wat in mijn bed. Aangezien ik van thuis uit werkte, kon ik dat makkelijk doen.

img_1828

Checken of er nog glitters zijn voor carnaval aanstaande zondag.

img_1831

Met Lenne bij mijn mama thuis. Ze is volledig in de ban van moeke haar hondje als ze daar is.

img_1832

Aardappeltjes met courgette en kalkoen in de babycook.

IMG_1834

Tijdens mijn middagpauze rijd ik naar de carnavalwinkel.

img_1840

’s Avonds zet ik een wasje op.

img_1846

& in de zetel naai ik mijn short verder om aan te doen met carnaval. Nadien val ik in slaap.

img_1847

Dinsdag

Ziek. Ik blijf dus thuis van het werk.

Die dag doe ik niet veel. Ik bekijk de reclamefolders.

img_1851

Ik kijk naar Thuis (de aflevering van maandag).

IMG_1853

Ik lees wat blogs en kijk wat filmpjes op Youtube.

 

 

Ik hou wat meer afstand van Lenne omdat ik haar niet ziek wil maken, maar ’s avonds kan ik het mij niet laten alsnog een boekje voor te lezen.

img_1868

Woensdag

Hoewel ik mij nog niet schitterend voel, besluit ik toch te gaan werken. Ik start de dag met een Dafalgan.

img_1871

Fruit voor Lenne haar fruitpap klaarleggen om mee te nemen bij moeke en vake.

img_1870

Op de trein zoek ik naar een trouwuitnodiging. Stilaan begint het tijd te worden om hier naar te kijken.

IMG_1874

Na het werk eten we bij mijn ouders. Lola neemt mijn plaats in op de stoel.

IMG_1878

Lenne zit bij papa B. op schoot en vake doet onnozel tegen haar. Dat vindt ze altijd zo grappig.

img_1882

Donderdag

Donderdag geef ik opleiding en nadien sta ik te wachten op het perron om de trein naar Aalst te nemen.

img_1887

Als ik in Aalst ben, ga ik nog even de stad in. Ik moet op zoek naar een bal uit mousse voor carnaval. Jammer genoeg geen gevonden.

img_1889

Ik krijg deze foto doorgestuurd van mijn mama. Ze heeft nog een shirt gekocht voor Lenne. Supermooi vind ik het!

IMG_1890

Lenne begint haar drinkbeker al wat vast te houden.

img_1892

Spelen op de buik!

IMG_1893

Nadien een dutje in het park. Ze slaapt beter als er een doekje over haar ogen ligt.

img_1895

Kijken op de babyfoon of Lenne al slaapt.

img_1896

Vrijdag

Ik ga iets later naar het werk dan gewoonlijk omdat papa B. van thuis werkt op vrijdag en ik het dan extra moeilijk vind als ik alleen moet opstaan. Uiteindelijk is het veel later, want mijn bushalte werd niet bediend, de halte verder ook niet, was ik de bus kwijt & had ik uiteindelijk een latere trein dan voorzien, die ook nog eens in vertraging was.

img_1897

Mijn maagje knort en ik ontbijt in de trein.

img_1899

Vrijdag is totaal mijn dag niet. Ik merk op het werk dat ik mijn handtas in de trein achtergelaten heb. Paniek! Ik heb heel veel geluk, want de treinbegeleider heeft mijn handtas gevonden en ze afgegeven in het station in Hasselt.

img_1901

Ik moet dus wel naar Hasselt om ze op te halen. Traject van 1 uur heen en 1 uur terug. Gelukkig mag ik van mijn chef ze tijdens het werk gaan ophalen. Nog nooit zo blij geweest om mijn handtas te zien!

img_1902

Op de trein werk ik wat verder terwijl ik langs Aarschot rijd, een station dat ik normaal nooit zou zien.

img_1904

Na het werk ga ik nog even boodschappen doen bij de Aldi.

img_1906

Ik kocht dit allemaal.

img_1907

Als avondeten stond er een salade met kaasblokjes en spekjes op het menu.

img_1908

Zaterdag

Als Lenne wakker is, leggen we ze nog even bij ons in bed. Ze ligt niet meer stil en probeert over papa B. heen te klauteren.

img_1913

Nadat we allemaal klaar zijn, vertrekken we. Eerst ga ik om beleg voor de pistolets die we bij mijn oma gaan eten. Wat een rij!

img_1918

Papa B. installeert voor het eerst het opplooibaar stoeltje zodat Lenne bij ons kan zitten aan tafel.

img_1919

Nadien gaan we terug naar huis en leggen we Lenne in bed voor haar middagdut. Ik werk inmiddels mijn polsbandjes af voor carnaval en papa B. kijkt naar het veldrijden.

img_1937

Als Lenne wakker wordt, vertrekken we richting het centrum om er rond te lopen op de kermis. Ik kijk al uit naar de dag waarop Lenne ook iets kan doen op de kermis.

img_1940

In een tearoom drink ik een warme chocolademelk met slagroom. Kijk, de donut die erbij ligt, zo leuk! & lekker uiteraard.

img_1946

Thuis maak ik fruitpap: appel, mango en banaan.

img_1947

Ik leg mijn oude handtas klaar voor carnaval.

img_1948

Lenne in de zetel bij papa B.

img_1950

Omdat we geen zin hebben om te koken, besluiten we pizza te bestellen. Die eten we gezellig op voor tv met een gin-tonic erbij.

img_1957

We kijken naar de carnavalsmatch van Okapi Aalstar, maar ik val (alweer) in slaap in de zetel.

Zondag

Kleertjes aan!

img_1968

Ik neem zelf een uitgebreide douche.

img_1970

Gemakkelijke houding om te slapen…

img_1973

Nadien speelt Lenne op de speelmat.

img_1975

Voor we naar de carnavalstoet vertrekken, eten we frietjes met vol-au-vent. Na het eten brengt papa B. Lenne bij oma en opa, aangezien ze daar gaat logeren.

img_1976

& omdat ik mijn iPhone niet meeneem naar carnaval, is dit de laatste foto van de week: mijn carnavalgsm. Het belangrijkste kan hij: bellen en sms’en.

img_1977

Deed jij iets bijzonders afgelopen week?

Kirsten X

 

 

One thought on “ByPictures #2

  1. Pingback: ByPictures #3 |

Geef een reactie

