Kerstboomcadeaus #1

Vandaag is het 31 januari 2016, dus is het volgens mij nog net acceptabel om iets te schrijven over de voorbije feestdagen. Tot op heden is het mij nog niet gelukt om te tonen wat er voor Lenne onder de kerstboom lag, maar nu, net op de valreep, voor februari, wel.

Lenne is met nieuwjaar enorm verwend als het op cadeaus aankomt.

Van oma en opa kreeg Lenne een prachtige set kledij van Filou&Friends. Het roze broekje had ik ook al gespot in de winkel, dus het was een meevaller dat oma deze had uitgezocht.

P1050265

Meter Nienke gaf een leuk t-shirt cadeau en het alom gekende boek “Wat een pech, mijn naam is weg”. Heel erg leuk dat ze dit boek cadeau gedaan heeft, want ik was ook al van plan om het te kopen.

Meter Skye en mijn eigen oma sponserden Lenne’s spaarrekening en van moeke en vake kreeg Lenne al op voorhand een heel pakket kledij cadeau dat ik uitgekozen had. Hier heb ik jammer genoeg geen foto’s van genomen.

Onder de kerstboom lag er bij moeke en vake toch nog een cadeautje voor Lenne, namelijk de Octopus-familie (badspeelgoed). Omdat Lenne vaak daar in bad zit, besloten we het speelgoed bij moeke te laten.

tomy-octopus-familie-tomy-bath

Bron

Tante Lobke koos een ontzettend leuke pyjama uit voor volgende winter en kocht een boek om voor te lezen met bijpassende handpop. Op de uil is Lenne echt verzot. Ze schaterlacht altijd als ik met hem poppenkast speel voor haar.

Zelf hadden we nog voor een heel klein cadeautje gezorgd, namelijk dit boekje. We besloten om nu nog geen echt grote cadeau onder de kerstboom te leggen, omdat Lenne de laatste tijd al heel wat gekregen had van ons. Vanaf volgend jaar zijn we wel van plan om de kerstboomcadeaus hier thuis uit te breiden, omdat ze tegen dan ook al meer zal beseffen wat cadeautjes zijn.

P1050263

Ben jij verwend geweest met cadeautjes? & hoe erg verwend werden de kids?

Kirsten X

One thought on “Kerstboomcadeaus #1

Geef een reactie

