BOOTD #1 Blauw met witte stippen

Vandaag de allereerste outfit-post, de eerste Baby Outfit Of The Day! Vandaag draagt Lenne een outfit van Hema, die ik je graag laat zien en waar ik wat meer over vertel.

De broek is donkerblauw met witte stippen en heerlijk voor baby’s om in te bewegen. Ze hebben in zo’n legging alle bewegingsvrijheid die ze nodig hebben om heerlijk te rollen in hun park of te trappelen met hun benen.

P1050154

Op de legging draagt Lenne een lichtgrijze shirt met lange mouwen. Het donkerblauwe en de witte stippen van de legging komt terug in het hart op de voorzijde van het shirt. Het stiksel rondom het hart is turkoois van kleur en aan de rechterzijde bovenaan het hart is er een kleine strik bevestigd, die roze is van kleur. Rechtsonder het hart staat in oranje letters ‘I am so happy’, een tekst die volledig bij Lenne past, want ze is altijd goedgezind!

P1050182

De outfit vind ik echt fantastisch als ik eerlijk ben. Meisjesachtig, maar niet té. Eens iets wat niet roze van kleur is en vooral iets waar Lenne alles in kan doen wat ze reeds kan, waarbij niets haar belemmert in haar bewegingen.

P1050164

Lenne draagt hier maat 68 (shirt) en maat 74 (legging). In het shirt heb ik nog voor een 68 gekozen, want ik had hem op een ander shirt gelegd om te vergelijken en vond dat hij heel ruim tailleerde. Hij is nog meer dan ruim genoeg, want ik moet haar mouwen omrollen zodat de mouwen niet over haar handen zakken. De legging was dan weer wel nodig in maat 74 omdat de 68 een stuk te kort was.

Wat vind jij van Lenne haar BOOTD?

Kirsten X

Geef een reactie

