Shoplog #2 Solden! P’Tit Filou- s.Oliver – Name it

Zaterdag 2 januari was de eerste soldendag, dus trok ik naar de stad om de kinderwinkels af te schuimen naar mooie stuks die Lenne onmiddellijk (of toch nog voor de zomer) kon gaan dragen. Lenne lag in bed, papa B. bleef bij haar thuis, dus ik ging alleen op stap. Ik laat je graag zien welke items ik toevoegde aan Lenne’s kleerkast.

Ik wist dat bij Filou&Friends de solden begonnen om 8u ’s ochtends, maar zo vroeg ben ik er jammer genoeg niet geraakt omdat ik graag wou uitslapen na de vermoeiende oudejaarsavond en nieuwjaarsdag. Achteraf bekeken had ik beter wel wat vroeger uit mijn nest gekomen, want er hing bijna niets meer in de rekken.

Toch heb ik nog iets gevonden dat ik graag wou meenemen voor Lenne, namelijk deze twee longsleeves:

P1050177

P1050176

Uiteindelijk zijn het dezelfde shirts, enkel de kleur verschilt. De ene grijs, de andere lichtroze met een rood hart. Vrij basic, maar voor mij hoeft het niet altijd druk te zijn qua print om mooi te zijn.

Hier zie je de rode details: het rode hart en de rode drukknoppen aan de hals.

P1050178

P1050179

Ook kan ze deze makkelijk eens aan over een t-shirt met korte mouw als het wat mooier weer is. De shirts kocht ik in maat 12M, maar ik denk dat ze deze wel al eerder aankan, want zo ruim tailleren ze niet. Bij Filou krijg je vanaf de start van de solden onmiddellijk 50% korting, dus kon ik deze twee shirts kopen voor de prijs van één, mooi meegenomen.

Naast de shirts van Filou kocht ik ook nog een aantal items van s.Oliver en één item van Name it, allemaal aan -40%, wat ik ook al een mooie korting vind.

De items van s.Oliver zie je hieronder: 2 broeken (wat leggingachtig qua uitzicht, maar toch nog een stuk dikker en steviger) en een longsleeve in een roestkleur.

P1050171

P1050172

P1050173

De roestkleurige longsleeve bevat de tekst “Love my daddy” en heeft heel erg leuke drukknoppen aan de hals. Zou je niet spontaan verliefd worden op die drukknopen? Ik wel!

P1050180

P1050181

Het item van Name it is ook een longsleeve, een donkerblauwe met een poes en balonnen. Ik vind hem echt supermooi!

P1050174

P1050175

PS: Ik maakte mijn foto’s toen de kledij nog ongewassen en ongestreken was. Volgende keer toch maar eerst strijken, zal mooiere foto’s opleveren :]

Sta jij vroeg op om bij Filou&Friends je slag te slaan tijdens de solden? Wat vind jij een mooie soldenkorting?

Kirsten X

5 thoughts on “Shoplog #2 Solden! P’Tit Filou- s.Oliver – Name it

  1. Ondanks dat je niet vroeg op bent gestaan heb je toch nog leuke kleertjes gescoord! Vooral die met ‘Love my daddy’ had mijn man geweldig gevonden, als ik daarmee thuis zou komen.

    Zelf sta ik niet bewust vroeg op voor acties, tenzij ik weet dat het echt hele hoge kortingen zijn op hele hoge prijzen (kinderwagens, meubilair ofzo). Maar mocht ik toevallig ergens een prijzencircus tegenkomen, mooi meegenomen!
    x

    Like

    • Ik vind 8u gewoon te vroeg om daar al te zijn, de winkels zijn anders ook maar open om 10u, dus van mij zou dat gewoon zoals anders mogen zijn. Jammer genoeg beslis ik daar niet over..
      Bedankt! Haha, papa B. vond hem ook wel leuk.

      Like

  2. Wat een schattige kleertjes, Kirsten! Dat hartje wat op dat shirt staat, past erg goed bij je MMT-logo van je site!
    Ik ben ook absoluut geen ochtend mens hoor… het liefst zou ik tot 11 uur in bed blijven liggen. Jammer dat school dat niet goedkeurt, haha! :-)

    Like

Geef een reactie

