Shoplog #1 DP…am

Maandagmiddag ben ik even naar de Nieuwstraat in Brussel geweest tijdens mijn middagpauze. Ik werk daar namelijk maar op een boogscheut vandaan en kan makkelijk eens te voet tot daar gaan als ik wil. Gevaarlijk! Want uiteraard ging ik een aantal winkels binnen & kwam ik met iets buiten…

P1040901

De items die ik je laat zien, komen allemaal van bij DPAM, ofwel Du Pareil… au même. DPAM is een winkeltje dat ik enkel nog maar in Brussel gezien heb, maar eigenlijk komt het merk van Frankrijk. Ik had een mail ontvangen dat je de plus-kaart kon verkrijgen voor €10 in plaats van €20 en dan een heel jaar lang alle items met 50% korting kan kopen. Lees: we hoeven niet te wachten tot de solden om heel wat aan te kopen! Het aanbod van de voordeligere plus-kaart was maar beperkt geldig, dus kon ik best nu eens langsgaan.

Iets kopen was een must om die plus-kaart te kunnen krijgen, maar dat was geen probleem. Rondgekeken én gevonden!

Allereerst kocht ik 2 setjes van 2 paar kousen. Ik vond ze er zo mooi en schattig uitzien en Lenne had echt wel nog sokken nodig.

P1040894

Het eerste setje kousen zijn er die ecru van kleur zijn met roze en gouden accenten. Met die gouddraad erdoor zijn ze best wel nog feestelijk ook!

P1040895

Prijs: € 4,99

Het tweede setje is een poezensetje. Check die oortjes aan het ene paar! Heel erg meisjesachtig alweer, maar best wel lief.

P1040896

Prijs: € 4,99

Daarnaast werd ik helemaal verliefd op deze leuke salopet. Vooraan staat er de snoet van een koala op, met van die schattige oortjes. Ook de details aan de zakken vind ik erg leuk!

P1040898

P1040899

P1040900

Prijs: € 23,99

Het laatste item dat ik meebracht is dit leuke grijze broekje met subtiele glittertjes en roze strikje. Het is echt zo’n joggingbroekje qua stof en dus extra makkelijk voor Lenne om in te bewegen.

P1040897

Prijs: € 12,99

Bovengenoemde prijzen zijn de normale prijzen, dus zonder de 50% korting aan af. Je moet rekenen dat ik dus maar de helft betaalde + de € 10 voor mijn plus-kaart die een heel jaar geldig is. Ik deed mij nu al heel wat winst en zal in de toekomst ook zeker nog vaak langsgaan bij DPAM.

De maten bij DPAM zijn net wat anders: 9 maand is daar 71 cm in plaats van 74 cm, dus ik wist niet goed of ik nu een 9 maand of een 12 maand (74 cm bij DPAM) zou nemen. Uiteindelijk ging ik voor de 9 maand, omdat ik Lenne de kleertjes graag snel wil aandoen en omdat ik eventueel nog kon ruilen moest het nodig zijn, maar ruilen is niet nodig: ik heb ze gisterenavond gepast en ze passen… Ze kan ze nu al beginnen aandoen, maar er zit ook nog net voldoende speling op zodat ze er nog (hopelijk) een tijdje geniet van zal hebben.

Heb jij ooit al iets gekocht bij DPAM? Kende je het merk?

Kirsten X

 

5 thoughts on “Shoplog #1 DP…am

Geef een reactie

