Shoplog Lilliputiens

Een uitverkoop van Lilliputiens op een boogscheut van mijn werk? Daar kon ik geen ‘nee’ tegen zeggen!

De verkoop vond plaats in Zellik & wordt 2x per jaar georganiseerd. De items, die je kan shoppen met een flinke korting, zijn er die uit de collectie verdwijnen. Dat hield mij echter niet tegen om flink wat mee te brengen… Ik laat je zien wat ik allemaal in huis gehaald heb van dit leuke merk.

Ontdekkingsegel Simon

P1040593

P1040608

P1040609

Simon bevat verschillende activiteiten waaronder knisperpapier, een spiegeltje, een ‘vibrerende’ mol, en is een heel mooi stuk speelgoed. Ik vind hem er echt heel cute uitzien!

Juliette Acti-Appel

P1040599

P1040606

P1040607

Wat ziet Juliette er schattig uit! ^^ Dit vind ik persoonlijk één van de leukste en liefste items die ik geshopt heb.. Echt meisjesachtig, maar voor Lenne mag dat ook wel.

De Ark van Noah

P1040602

Dit stuk is voor als Lenne al wat groter is, maar vind ik heel praktisch om mee te nemen. Alle figuurtjes kunnen namelijk opgeborgen worden in de boot.

Safariset

P1040600

P1040605

Ook dit vond ik een heel leuk speeltje. Compact, waardoor je het makkelijk kan meenemen in de verzorgingstas, maar het bevat ook veel verschillende activiteiten: spiegel, knisperblaadjes, ‘vibrerende’ giraffennek en een magneet.
Daarnaast kan je ook gewoon leuk spelen met het aapje, de krokodil en de giraf.

Boek ‘De babies’

P1040603

Waar komen kindjes en baby-diertjes vandaag? Daar krijg je in dit leuke boek een antwoord op.
Het is een stoffen boek met ook opnieuw een aantal activiteiten in waarbij de focus vooral ligt op voelen.

Joséphine

P1040596

Lenne heeft Joséphine nog niet langer, maar ze is er helemaal weg van! Door de felle kleuren trekt ze Lenne’s aandacht en aan de 6 poten kan ze heerlijk friemelen… Absoluut een toppertje!

Naast Lilliputiens werden er ook items aangeboden van Minimi. Uiteraard belandden er ook daarvan een aantal in mijn winkelmandje…

Lieveheersbeestje Lou

P1040604

Ook haar vind ik heel erg lief! Telkens wanneer ik haar muziekje opzet, zing ik vrolijk mee, aangezien ze ‘My favorite things’ speelt uit The Sound of Music. Nostalgie alom!

Accordeonbal

P1040598

Als je de bal uitrekt zoals een accordeon, keert hij al ‘vibrerend’ terug in zijn oorspronkelijke staat.

Minipops Koetje & Eendje

P1040597

Het eentje kwaakt, het koetje loeit. Heel fijn dat deze geluid maken!

Twist & Play: Mik, Mia & Pom

P1040610

P1040611

Je Mik, Mia & Pom in elkaar draaien zodat ze een bal vormen, of er apart mee spelen. Elk diertje bevat zijn eigen activiteit.

Ben jij een Lilliputiens-fan? Welk item vind jij het leukste?

Kirsten X

Geef een reactie

