Plog zondag 20 september 2015

 

Deze ochtend keek ik op de wekker toen ik Lenne hoorde. Tegen alle verwachtingen in was het nog maar 06u55. Ontzettend vroeg, aangezien onze kleine muis normaal pas rond 8u, 8u30 of soms zelfs 9u wakker wordt..

Tijd voor papje!

 

Eventjes voelen of de temperatuur ok is.. Check!

 

Tijdens het geven van pap zet ik altijd de tv op. Ik kijk deze ochtend naar Sturm der Liebe, een programma dat ik stomweg beginnen volgen ben op het einde van mijn zwangerschap.

 

 Eventjes pauze om een boertje te laten [wat trouwens niet gelukt is deze keer]..

 

 Volledig leeg..

 

Een hele nacht doorslapen zorgt voor een dikke plaspamper. Ik doe Lenne een nieuwe aan zodat ze terug een fris gevoel heeft.

 

Ik eet een kiwi, want mijn maagje knort al een beetje.. Ontbijten doe ik nog niet, ik wacht tot papa B. opstaat.

 

Er ligt nog een berg(je) strijk op mij te wachten, dus begin ik daar aan.

 

Tijdens het strijken valt Lenne in slaap..

 

Om half 10 ga ik boven een kijkje nemen. Papa B. is net wakker, dus kunnen we samen ontbijten.

 

Terwijl de koffie doorloopt, leg ik kleertjes klaar voor Lenne.

 

Als ontbijt eet ik yoghurt met banaan en cornflakes.

 

Na het ontbijt geef ik Lenne een badje. Met de eend meet ik de temperatuur van het water. 37 graden wordt aangeraden, maar ik maak het altijd iets warmer aangezien het water nog wat afkoelt vooraleer Lenne er in zit.

 

Afdrogen!

 

Na het bad geef ik Lenne vitamine D.

 

Nu Lenne gewassen is, kruip ik zelf onder de douche.

 

Daarna is het tijd voor een korte wandeling.. We wandelen naar de basketzaal waar kameraden hun zoontje match heeft.

 

Basketbal kijken..

 

Als we terug thuis zijn, was ik de flesjes af…

 

.. & steriliseer ze.

 

Ik ga boven was wegleggen en stop al wat zwangerschapskledij in een doos.

 

Tussendoortje van de dag: vanillepudding.

 

Moeke (mijn mama) vroeg of we zin hadden om iets te gaan drinken in De Goudkarper en dat deden we. Tijdens het drankje hadden we zicht op de vissers.

Lenne zit bij moeke op schoot en speelt met haar uiltje.

 

Na ons uitstapje maak ik het eten klaar.

 

We eten kalfslapjes met pasta en een groentenschotel van courgette, aubergine en tomaat.

 

Ik doe nog een aantal wasjes.

 

Na haar voorlaatste fles slaapt Lenne altijd in haar park. Rond 22u30 drinkt ze een laatste keer en dan gaan we allemaal slapen. Papa B. en ik keken nog wat tv, alhoewel ik heel snel in slaap lag.

Hoe zag jullie dag er uit? Een fijn weekend gehad?

Kirsten X

7 thoughts on “Plog zondag 20 september 2015

  1. Je doet heel veel op een dag zeg, knap dat je dat voor elkaar krijgt haha. Wat een schattig kindje heb je toch, super cute! Ooh en vanilla pudding…….. i love it! Heb je die zelf gemaakt? Ziet er heerlijk uit!

    Like

Geef een reactie

