De start, een bijzonder moment.

Welkom bij My Mummy Tale, mijn persoonlijke blog, mijn moederschapsverhaal.

Ik start deze blog op een heel speciale dag, namelijk op de dag dat mijn dochter 3 maand wordt. Misschien vind je dit niet zo speciaal, maar geloof mij als ik zeg dat elke keer dat je kindje een maand ouder is, het een speciaal gevoel geeft. Ik denk dat die maanden belangrijk zullen zijn tot je kleintje 1 jaar oud wordt & dat je nadien in jaren begint te tellen, maar nu is een 3 maand oude dochter echt wel het vernoemen waard.

Wat mag je verwachten op MMT? Mijn zwangerschapsverhaal, shoplogs, BOOTD (baby’s outfit of the day), plogs, tips en tricks, verhalen over de ontwikkeling van onze dochter, … en nog zoveel meer.

Met deze blog wil ik mijn verhaal vertellen, mijn moederschapsverhaal en jullie meenemen in een wereld die compleet veranderd is sinds ik een kindje heb.

Veel leesplezier gewenst.

Kirsten X

Geef een reactie

